Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:35:09 GMT

حضور گسترده خراسانی‌ها در اردوی تیم ملی کبدی

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۵۳۴

حضور گسترده خراسانی‌ها در اردوی تیم ملی کبدی

ایسنا/خراسان رضوی کبدی خراسان رضوی در اردوی آتی تیم ملی کبدی، ۸ نماینده در بخش بازیکن و مربی خواهدداشت.

۸ ورزشکار خراسانی در رده سنی زیر ۱۸ سال و بزرگسالان و یک مربی از تیم سپک‌تاکرای استان به اردوی تیم ملی که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، دعوت شدند. اعظم دادگر، مینا حسینی، غزل شیرخانی و سعیده کاظمی در رده سنی بزرگسالان، ناهید ترابی، صبا طباطبایی، نازنین دادخواه و شقایق احتساب در رده سنی زیر ۱۸ سال و بهناز احمدنیا به عنوان مربی پس از پشت سر گذاشتن اردوی یک ماهه و مجازی به این اردو دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفتنی است اردوی آنلاین تیم ملی سپک‌تاکرای کشور از روز ۱۲ مرداد تا ۱۲ شهریور برگزار شد و اردوی حضوری نیمه دوم شهریورماه به میزبانی تهران خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی کبدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند