Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:15:52 GMT

پروانه و سهمیه آرد ۷ نانوایی در اردبیل باطل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۱۹۵۶۴

پروانه و سهمیه آرد ۷ نانوایی در اردبیل باطل شد

گروه استان‌ها - فرماندار اردبیل از ابطال و قطع سهمیه آرد ۷ نانوایی در اردبیل خبر داد و گفت: این نانوایی‌ها بعد از تذکرات لازم موارد ارتقا کیفیت نان را رعایت نکرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه صبح امروز در بازدید از نانوایی‌های شهر اردبیل اظهار داشت: سهمیه آرد 7 نانوایی در اردبیل ابطال شد  چرا که این نانوایی‌ها بعداز تذکرات لازم موارد ارتقا کیفیت نان را رعایت نکرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطالبه اساسی مردم را ارتقا کیفیت نان عنوان کرد و افزود: در این زمینه بانانوایی‌های که موارد ارتقا کیفیت نان را رعایت نکنند برخورد می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: نظارت‌ها برنانوایی‌ها درسطح شهر اردبیل تشدید می‌شود و ارتقای کیفیت نان و خدمات‌دهی مناسب در نانوایی‌ها اولویت است که همگان باید به این امر اهتمام داشته باشند.

حذف نان از سفره مردم با افزایش قیمت 7 برابری کود‌های شیمیایی/ دولت و مجلس، کشاورزان را از بلاتکلیفی خلاص کنندنانوایی‌های مازندران با مشکل سهمیه آرد روبه‌رو هستندگام دوم رزمایش کمک مومنانه در نطنز تا مرحله سوم تداوم دارد/ لزوم مشارکت هرچه بیشتر خیران و شهروندان

امامی‌یگانه تصریح کرد: نانوایی‌ها موظف به رعایت الزامات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک پرسنلشان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هستند چرا که نان یکی از ملزومات و مهم‌ترین مورد برای سبد غذایی خانوار است.

انتهای پیام/132/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتقا کیفیت نان نانوایی ها سهمیه آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!

 سردار گودرزی رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است. فرد آزارگر با راه اندازی پیج در اینستاگرام اقدام به جذب فالور نموده و در ادامه با اغفال اعضای پیج آنان را در شرایط باج دهی قرار داده و حتی در مواردی به منظور بدست آوردن اندوخته‌های قربانیان آنان را مورد ضرب و شتم و آزار قرار داده است. برخی از این افراد برای مدت‌های مدید در برابر آزار و استثمار روحی و جسمی خود سکوت کرده و تن به باج دهی به این فرد خبیث داده اند. این در حالی است که همکاران من به محض وصول اولین شکایت ظرف یک هفته متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر نمودند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در برابر تهدید و اخاذی افراد آزارگر، تسلیم و سکوت را برگزیده و وارد چرخه باطل اخاذی و باجگیری می‌شوند و در نهایت پس از صدمات روحی و جسمی و مادی فراوان سرانجام تصمیم به شکایت از فرد آزارگر می‌گیرند در حالی که اگر در همان گام نخست تهدید و اخاذی، به جای ترس از فرد مجرم، به پلیس اعتماد می‌کردند خیلی زود از این گرداب و چرخه باطل نجات 
می‌یافتند.

 رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: در تعریف شبکه‌های اجتماعی آمده است:فضایی برای ارتباط با کسانی که می‌شناسید، اما متاسفانه در جامعه ما به این شبکه‌ها به عنوان ابزار آشنایی با افراد غریبه نگاه می‌شود. شهروندان عزیز باید به خاطر داشته باشند که فضای مجازی هیچ تفاوتی با دنیای واقعی نداشته و شما تمام ملاحظاتی که در دنیای واقعی برای محافظت از خود و اعضای خانواده و حریم شخصی خود رعایت می‌کنید باید در ارتباطات مجازی خود نیز رعایت نمایید.

وی گفت: اینکه فردی در فضای مجازی فعالیت می‌نماید و تعداد زیادی دنبال کننده دارد به معنای سلامت روان و پایبندی اخلاقی وی نمی‌باشد. از شکل دادن مراودات و ارتباطات اجتماعی بر اساس تابلو چشم نواز و ویترینی که فرد کلاهبردار و آزارگر برای اغفال شما به نمایش گذاشته است خودداری نمایید. شما در دنیای واقعی افراد را تقریبا به همانگونه که هستند مشاهده می‌نمایید، اما در شبکه‌های اجتماعی شما با تصویر گزینش شده و اغراق آمیزی که فرد برای فریب مخاطب به نمایش گذاشته است روبرو هستید.

گودرزی افزود: از آنجا که بسیاری از افراد به دلیل ترس از آبروریزی و قضاوت نزدیکان و اعضای خانواده به جای شکایت تن به باج دهی می‌دهند از خانواده‌ها می‌خواهم تا پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و این اطمینان خاطر را به عزیزان خود بدهند که در برابر هر فرد غریبه و آزارگری از فرد قربانی حمایت می‌کنند و او را در این مسیر تنها نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کشف پرونده‌های متعدد در این سال‌ها ثابت نموده اند که هرگز در برابر تضییع حقوق شهروندان بی تفاوت نبوده و با هوشمندی در اسرع وقت مجرمان را تسلیم دستگاه قضا می‌نمایند. اما شیرین‌تر از کشف پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرائم تلخی از این دست می‌باشد؛ لذا از همه شهروندان به ویژه زنان سربلند سرزمینم می‌خواهم تا با رعایت نکات خود مراقبتی مانع از وقوع این اتفاقات ناگوار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها