Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:44:18 GMT

سری جدید «شب های هنر» از شبکه چهار آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۳۱۰

سری جدید «شب های هنر» از شبکه چهار آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در فصل جدید برنامه «شب های هنر» تغییرات  ساختاری و محتوایی اعمال شده است. هرشب پرونده ای مربوط به موضوعات روز روی میز باز می شود و در هر بخش یک خبرنگار پرونده مذکور را ارائه می دهد.

«شب های هنر» همچون فصل های پیشین، اتفاق های روز جامعه در حوزه ادب، فرهنگ و هنر را ورق خواهد زد و با نگاهی تخصصی به آنها می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب های هنر» سه شب در هفته با اجرای جواد مولانیا روی آنتن می رود. علاوه بر مولانیا که مجری اصلی برنامه است و رضا مهدوی و علیرضا بهرامی که در سری پیشین شب های هنر حضور و اجرا داشته اند، جابر قاسمعلی، ایوب آقاخانی، محمدرضا شرفی خبوشان، مسیحا ربیعی نیز به تازگی به جمع مجریان این برنامه اضافه شدند.

در این برنامه علاوه بر میز موسیقی، روایت، شعر، تئاتر و سینما میز جدیدی تحت عنوان میز تجسمی نیز اضافه شده که به مسائل حوزه هنرهای تجسمی اختصاص دارد.

یکشنبه شب ها شب موسیقی و تجسمی، دوشنبه شب ها شب ادبیات داستانی (داستان و روایت) و سه شنبه شب ها شبِ نمایش (سینما و تئاتر) خواهد بود.

سرمقاله، گزارش های میدانی، حضور خبرنگاران تخصصی هر حوزه با مرور رخدادهای هفته، ارتباط تلفنی با کارشناسان و خواندن پیامک های مخاطبان از جمله بخش های این قسمت است.

«شب های هنر» یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می رود.

کد خبر 5018573 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه چهار سیما برنامه شب های هنر جواد مولانیا محرم 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه دو سیما موسیقی ایرانی فیلم سینمایی ویروس کرونا رادیو نمایش سریال ایرانی بازیگر سینما تعزیه خوانی درگذشت چهره ها شب های هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | «بی واسطه» در پارچین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فصل دوم برنامه تلویزیونی «بی واسطه» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا روزهای زوج ساعت ۱۹ شبکه یک سیما و روزهای فرد ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه تهران می‌رود. برنامه «بی‌واسطه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و مجری طرح این برنامه بر عهده استودیو بیست و دو است.

دیگر خبرها

  • حضور ایران در بینال ونیز با آدم‌های جشنواره فجر چگونه است؟
  • زنجان بارانی می‌شود
  • کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان
  • هنرمندان برای «وعده صادق»، دست به‌کار شدند
  • ببینید | «بی واسطه» در پارچین
  • برنامه های حوزه هنری همدان در هفته هنر انقلاب اسلامی
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما
  • سفر‌های رادیویی هفته‌های ایرانی آغاز شد
  • انتخابات انجمن هنر‌های تجسمی و نمایشی در قزوین برگزار می شود
  • جریان‌شناسی نقاشی فیگوراتیو در ایران