Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) گفت: کلاس های قرآن آموزی این کانون در مسجد جامع روستای کریق با حضور کودکان و نوجوانان به صورت متناوب با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«بایرامعلی اکبرزاده» به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس های قرآن آموزی این کانون در مسجد جامع روستای کریق با حضور کودکان و نوجوانان به صورت متناوب با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) تصریح کرد: تاکنون طی سال های اخیر که کلاس های قرآنی در این کانون برگزار می شود تمامی اهالی روستا به ویژه کودکان و نوجوانان از آن بهره مند شده اند و انس اهالی روستا با قرآن کریم یکی از برکات فعالیت های این کانون است.

 

وی یادآور شد: برپایی محافل انس با قرآن کریم در مناسبت های ملی و مذهبی، جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان و برپایی کلاس های قرآن کریم از مهمترین فعالیت های آموزشی و فرهنگی این کانون در روستای کریق است.

 

اکبرزاده اظهار داشت: همدلی بسیار خوبی در بین اهالی روستا برای برپایی کلاس های آموزشی به ویژه با موضوع قرآن کریم وجود دارد و بسیاری از قرآن آموزان به دلیل انس با قرآن کریم اقدام به حفظ آیات کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) افزود: کتاب قرآن کریم بهترین وسیله برای هدایت و راهنمایی انسان ها از سوی خداوند متعال به پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) نازل شد و امروز وظیفه ما مسلمانان است که با تمسک به این کتاب زندگی روزمره خود را انجام دهیم و تلاش کرده ایم که فعالیت های این کانون نیز عجین با دوره های آموزشی قرآن کریم باشد.

 

اکبرزاده بیان کرد: انس با قرآن کریم زمینه خنثی شدن توطئه های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم می کند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام علی ع جزء خوانی قرآن کریم حفظ قرآن کریم ختم قرآن کریم اردبیل کانون امام علی کلاس های قرآن برگزار می شود قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد