Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@06:15:52 GMT

انتخاب واحد منطقه ای شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۶۵۷

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: نحوه ارائه دروس در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داخل کشور، به صورت استانی و منطقه ای خواهد بود. ناطقان: به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دروس عملی و دروس دوره دکتری توسط مراکز و در خارج از کشور توسط دفاتر نمایندگی مراکز بین الملل ارائه می شود، اظهار داشت:شیوه جدید انتخاب واحد و ارائه دروس ویژه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد داخل کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:در این شیوه، دانشگاه پیام نور در هر استان موظف به ارائه کل دروس دانشجو است فقط در مواردی که تعداد دانشجویان در هر درس به حدنصاب نرسد، درس مذکور به صورت منطقه ای ارائه می شود تا از امکانات استانهای مجاور استفاده شود.

* امکان مهمانی در نیمسال اول 99-1400
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از امکان مهمانی در ترم جاری خبر دادو گفت:با وجود ارائه کلیه خدمات آموزشی به صورت الکترونیکی، امکان مهمانی در دانشگاه پیام نور به دلیل ارائه دروس عملی وجود دارد.
محسنی در باره فعالیت مرکز 5308 دانشگاه پیام نور که از سال های گذشته و از دوره پیش از شیوع بیماری کرونا، دروس را در مقطع کارشناسی ارشد به صورت قطبی و الکترونیکی ارائه می داد، گفت:14 قطب در این مرکز تعریف شده که هر قطب متولی چند رشته خاص است و از زمان قبل از شیوع کرونا تاکنون، خدمات آموزش الکترونیکی این مرکز زیر نظر دفتر آموزش های آزاد دانشگاه ارائه می شد .
وی افزود:در حال حاضر که کلیه دروس دانشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت دانشجویان به صورت الکترونیکی ارائه می شود، ارائه دروس در این مرکز متوقف شده و امکان انتخاب واحد برای همه دانشجویان این دانشگاه به صورت سراسری و به صورت استانی و منطقه ای صورت می گیرد.

صدور مجوز انتخاب واحد استانی و منطقه ای توسط مراکز محل تحصیل دانشجو
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درخصوص برخی مشکلات صدور مجوز دانشجویان در انتخاب واحد استانی و منطقه ای اظهار داشت:در روش انتخاب واحد استانی و منطقه ای هیچ منعی برای دانشجویان ایجاد نشده است . در وهله اول تمامی دروس دانشجویان در استان محل تحصیل دانشجو ارائه خواهد شد و در صورت عدم حد نصاب تشکیل کلاس ها دروس به صورت منطقه ای ارائه می شود که مجوز این انتخاب نیز توسط مراکز صادر خواهد شد.
وی یادآور شد:از آنجا که انتخاب واحد در نیمسال تحصیلی جاری برای اولین بار به صورت منطقه ای و استانی ارائه شده است ممکن است با اشکالاتی روبه رو باشد که دانشجویان عزیز باید با مراکز خود برای حل مشکلات تماس حاصل نمایند.
محسنی گفت:آزمون های پایان نیمسال دانشگاه پیام نور به صورت مجازی برگزار خواهد شد و جزئیات نحوه برگزاری آزمون از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
برچسب ها: دانشگاه ، پیام نور ، ناطقان ، انتخاب واحد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ناطقان انتخاب واحد آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور استانی و منطقه ای ارائه می شود انتخاب واحد ارائه دروس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و افزود: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش‌های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع " شعار سال" و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه‌ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه‌های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رئیس دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد ۳۳۸ واحد بهداشتی (شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت) خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد‌های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه بسته‌های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارائه می‌شود از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت به نزدیکترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره‌مند شوند

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد