Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@00:32:49 GMT

نوبت دهی تعویض پلاک در سراسر تهران اینترنتی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۰۷۷۳

نوبت دهی تعویض پلاک در سراسر تهران اینترنتی شد

تین نیوز

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد که از امروز دریافت نوبت برای خدمات تعویض پلاک در تهران تماما به شکل اینترنتی انجام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی محمدی با اشاره به طرحی که از چندی پیش برای نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو در پلیس راهور به اجرا درآمده بود، گفت: همانطور که پیشتر نیز اطلاع رسانی شده بود طی چندین نوبت مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری در تهران به سیستم نوبت دهی اینترنتی پیوسته و از امروز سه شنبه 18 شهریور ماه تمامی مراکز تعویض پلاک در تهران صرفا از طریق دریافت نوبت اینترنتی قابل مراجعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این موضوع فعلا در تهران بوده اما به زودی در سراسر کشور نیز اجرا می شود، گفت: بنابراین افرادی که قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند می بایست قبل از مراجعه حضوری به این مراکز به سایت nobatdehie.police.ir مراجعه کرده و ابتدا نوبت خود را به شکل اینترنتی دریافت کرده و سپس در همان ساعت مقرر به مرکز مربوطه مراجعه کند.

محمدی درباره برخی گلایه ها پیرامون کند بودن سرعت، اظهار کرد: به دلیل افزایش ناگهانی حجم مراجعات در چند روز گذشته سایت کمی دچار اخلال شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده این مشکل حل شده و در حال حاضر با تقویت سرورها خدمات به طور کامل و به درستی ارائه می شود.

وی درباره اینکه نوبت دهی مراکز شماره گذاری در دیگر شهرها چه زمانی اینترنتی می شود، اظهار کرد: در حال حاضر در حال بررسی زیرساخت ها و اقدامات لازم هستیم و به زودی مراکز شماره گذاری دیگر استان ها نیز به سیستم نوبت دهی اینترنتی مجهز خواهد شد.

محمدی از شهروندانی که در تهران قصد دریافت خدمات تعویض پلاک را دارند خواست بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک مراجعه نکنند؛ چرا که لازمه ورود، دریافت نوبت اینترنتی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شماره گذاری تعویض پلاک نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران