Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی دو روز گذشته تعداد بیماران کرونایی استان افزایش داشته است.

علیرضا سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه طی دو روز گذشته شاهد افزایش آمار پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بودیم که این نتیجه بی توجهی مردم به هشدارهای ستاد کرونا مبنی بر خودداری از سفرهای غیر ضروری و اجتناب از حضور در تجمعات در تعطیلات دهه اول محرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به خستگی پرسنل بهداشت و درمان امیدواریم شرایط از وضعیت کنونی بدتر نشود تا در کیفیت خدمات رسانی به بیماران با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول با بیان اینکه به نظر می‌رسد شیوع کرونا در البرز و استان تهران  شکل  سینوسی داشته باشد، افزود:  کم و زیاد شدن تعداد بیماران رابطه مستقیمی با رفتار مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

سلیمانی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در ماه‌های آینده که هوا سرد می‌شود و شاهد شیوع آنفلوآنزا هم خواهیم بود با مشکل مواجه نشویم، باید استفاده از ماسک، شستشوی مدام دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: با آغاز فصل پاییز شاهد شیوع بیماری‌های تنفسی از جمله آنفلوآنزا خواهیم بود که تشخیص آن از کرونا کار ساده‌ای نیست.

وی گفت: در پاییز تعداد کودکانی که به آنفلوآنزا مبتلا و به مراقبت بیمارستانی نیاز پیدا می‌کنند زیاد می‌شود و پر شدن تخت‌های بیمارستانی دردسرساز خواهد شد.

سلیمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه تشخیص کرونا از آنفلوآنزا کار ساده‌ای نیست، شناسایی بیماران کرونایی، جداسازی آنها از سایر بیماران و مدیریت درمان آنها دغدغه‌ای جدی در فصل پاییز است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: اگر می‌خواهیم  پاییز سختی نداشته باشیم از حالا باید رعایت کنیم و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی توجه نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز ستاد مقابله با کرونا علیرضا سلیمانی من ماسک میزنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این تصمیم بخشی از تحقیقی است که اوایل ماه جاری میلادی توسط الکساندر دی مورائس قاضی دادگاه عالی درباره ایلان ماسک( مدیر ارشد اجرایی ایکس) آغاز شد زیرا میلیاردر آمریکایی اعلام کرده بود حساب های کاربری که به دستور قاضی مسدود شده اند را دوباره فعال خواهد کرد.

مورائس اکنون مهلتی ۵ روزه برای ادای توضیحات درباره این اقدام ایکس تعیین کرده است. این درحالی است که ماسک دستور قاضی برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری را غیر قانونی خوانده بود.

طبق گزارش پلیس فدرال برزیل حساب های کاربری روی ایکس که دادگاه محلی دستور مسدودسازی آنها را داده بود، تا اوایل آوریل سال جاری میلادی همچنان فعال بودند. این امر مغایر بیانیه اولیه شرکت ایکس بود.

این حساب های کاربری همچنان می توانستند فالوئرهای جدید جذب کنند و لینک هایی برای ویدئوهای زنده منتشر کنند. مورائس در رای خود نوشته است: نمایندگان پلتفرم ایکس ملزم هستند درباره عدم پیروی هایلایت شده در گزارش پلیس پاسخگو باشند.

کد خبر 6086152

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • حاکمیت لانینا بر کشور از تابستان | وضعیت بارش‌ها در پاییز و زمستان چگونه خواهد بود؟