Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، مجید جلالی مربی و کارشناس فوتبال کشورمان گفتگویی با روزنامه «ایران» داشته است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه آمده است.

فصلی که گذشت، عادی و همیشگی نبود و خیلی از قواعدش تغییر کرد. متأسفانه در کشور ما تحلیلی وجود نداشت که در دوران پساکرونا چه اتفاقی می‌خواهد در فوتبال بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فصل فوتبالی باید 10 ماه طول بکشد ولی وقتی 14 ماه می‌شود، تحولات زیادی در آن رخ می‌دهد و فرسایشی و مخرب می‌شود. چه از نظر پیشرفت بازیکنان و آسیب دیدگی‌ها و چه رده‌بندی تیم‌ها مشکلاتی بود که به وجود آمد.

اینکه بازی‌ها باید انجام می‌شد، اجتناب‌ناپذیر بود و اگر انجام نمی‌شد، مشکلات چندین برابر می‌شد. البته اگر بازی‌ها روی روال خودش انجام می‌شد، جایگاه تیم‌ها و مربیان فرق می‌کرد. یک سری تیم‌ها می‌توانستند سهمیه داشته باشند که الان ندارند یا برعکس. در میانه و پایین جدول هم همین طور.

اقدامات ما کلاً واکنشی است و بر اساس آسیب شناسی نیست. این طور عمل نمی‌کنیم که آمدن خارجی‌ها از 30 سال پیش برای‌مان سود داشته یا ضرر و بعد به جمع‌بندی برسیم. الان برای این چنین واکنشی را داشته‌ایم که احساس می‌کنیم بشدت سرمان کلاه رفته. حالا از طرف خارجی‌ها بوده یا واسطه‌ها ولی سرمان کلاه رفته و این یک حقیقت است. حالا در واکنشی کوتاه مدت گفته‌ایم خارجی‌ها فعلاً نیایند. البته من اگر مسئول بودم، به خاطر اینکه به فیفا و خارجی‌ها بفهمانیم سرمان کلاه رفته، شاید تصمیمات شدیدتری هم می‌گرفتم!»

استقلال به آرامش نیاز دارد

- استقلالی‌ها فکر می‌کنند اگر استراماچونی را بیاورند، همه چیز برای‌شان خوب می‌شود، در صورتی که با اطمینان چنین اتفاقی نخواهد افتاد. استقلال نیاز به آرامش و ثبات دارد و این چیزی است که چندین سال است ندارد. اگر به آرامش برسند، استراماچونی را بیاورند، موفق می‌شوند. مجیدی را هم سرمربی بگذارند، موفق می‌شود. در این چند سال هر مربی که به استقلال آمده، آرامش نداشته، در حالی که اگر الان هم به این تیم آرامش بدهند، شما یک تیم متحول در آسیا می‌بینید.

- یک مربی وقتی موفقیتی به دست می‌آورد، به آینده فکر می‌کند. من خودم وقتی تیمم برنده می‌شود و بچه‌ها در رختکن در حال شادی هستند، از همان جا به فکر بازی بعد هستم. آینده مسأله‌ای است که می‌تواند یک مربی را خوشحال یا نگران کند. مسلماً یحیی هم حالا نگران آینده است.

- علی دایی یا امیر قلعه نویی الان باید سرمربی تیم ملی می‌شدند ولی زمانی که سرمربی شدند، آنها را سوزاندند. البته همه دوست دارند یک شبه ره صد ساله را بروند ولی افراد تصمیم گیرنده هم باید این فرآیندها را بشناسند.

مسئولان ساده و ویلموتس شیاد!

شاید بتوانیم فیفا را متقاعد کنیم که واقعاً در پرونده ویلموتس سرمان کلاه رفته است. بله مسئولان ما قطعاً خیلی اشتباه داشته‌اند و ساده لوحی کرده‌اند ولی طرف مقابل ما هم آدم شیادی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال مجید جلالی پرسپولیس یحیی گل محمدی ویلموتس سرمان کلاه رفته خارجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین صدر جدول هم به استقلال رسید

به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی فول‌بک چپ استقلال در طول فصل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود و تفکراتی که نکونام در زمین پیاده کرده بود قابلیت های این بازیکن بیشتر به چشم آمد و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ رسید.

مدافعان چپ و راست استقلال در سیستم 2-5-3 این تیم با آزادی عملی که در اختیارشان قرار گرفته بود اجازه نفوذ به محوطه جریمه، حضور در نزدیکی 18 قدم و نفوذهای پرتعداد و همراه با ریسک در برنامه آنها قرار گرفته بود و همین موضوع توانایی های جلالی را بیشتر به چشم آورد، او بازیکنی پا به توپ و با قدرت ضربه به توپ عالی است که در این سیستم به خوبی توانست بازیکنان استقلال را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

جلالی با استفاده از یک تکنیک خاص و منحصر به فرد پاس های خود را ارسال می‌کند، او نزدیک به خط آفسایدگیری مدافعان حرکت می‌کند و حالت استارت می‌گیرد و پس از دریافت توپ در حالی که در حرکت است با کات داخل پا توپ را به محوطه ارسال می‌کند و پس از برخورد به سر مهاجم مانند یک شوت سرکش به سمت دروازه حریف شلیک می‌شود.

ارسلان مطهری، محمد مرادمند،جلال‌الدین ماشاریپوف،مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان (2گل)، گوستاوو بلانکو (3 گل) بازیکنانی هستند که جلالی به آنها برای گلزنی کمک کرده است و در روند هجومی استقلال نقش ویژه ای ایفا کرده است.

او در چهار هفته اخیر لیگ برتر 5 پاس گل ارسال کرده و این یک آمار شگفت‌انگیز در تاریخ لیگ برتر است!

در ادامه به بررسی 9 پاس گل ابولفضل جلالی در طول فصل خواهیم پرداخت:

1 - هفته اول لیگ برتر - صنعت نفت آبادان
ارسال از نزدیکی قوس محوطه جریمه و از سمت چپ زمین با همان استیل و کات رو به بیرون همیشگی، ارسلان مطهری این ارسال را با ضربه سر زیبا به گل تبدیل کرد تا جلالی در اولین بازی فصل اولین پاس گل خود را ارسال کند.

ویدئو: 307434

2 - هفته دهم لیگ برتر - تراکتور
ارسال بلند و قوس دار جلالی از نزدیکی خط به داخل محوطه جریمه تراکتور با پرواز بلند و ضربه سر نرم این بازیکن همراه شد و جلالی پس از 9 هفته دومین پاس گل خود را ارسال کرد و اولین پاس گل خود در ورزشگاه آزادی را ثبت کرد.

ویدئو: 316352

3 - هفته سیزدهم - نساجی مازندران
بازهم همان سبک همیشگی، آماده برای استارت و حرکت در عمق، دریافت توپ و ارسال در حال حرکت به داخل محوطه جریمه و ضرب توپ به شکلی است که با کوچکترین اشاره به بهترین شکل به سمت دروازه حریف شلیک می‌شود، این ارسال هوشمندانه را آرمین سهرابیان تبدیل به گل کرد تا او پیش از نیم فصل تعداد پاس گل خود را به عدد سه برساند.

ویدئو: 319873


4 - هفته هفتدهم - ملوان انزلی
اولین پاس گل زمینی ابولفضل جلالی که روی ارسال نبود، او با حضور در نزدیکی محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با پاس کوتاه در عمق ماشاریپوف را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه دقیق دروازه ملوان را باز کرد، این چهارمین پاس گل و اولین پاس در نیم فصل دوم بود.

ویدئو: 325405

5 - هفته بیست و یکم - هوادار
حرکت سریع به سمت بازیکنی که پشت ضربه کرنر ایستاده بود، دریافت توپ، استپ همزمان با کاشتن توپ و ارسال بلند به داخل محوطه بازهم با کات مناسب که آرمین سهرابیان را در شرایطی قرار داد که با اشاره کوچک به توپ دروازه هوادار را باز کند!

ویدئو: 327718

6 - هفته بیست و دوم - مس رفسنجان
ارسال جلالی با همان سبک همیشگی این‌بار نزدیک به خط محوطه جریمه اما آنقدر دقیق و با شدت مناسب که پس از ضربه سر بلانکو مانند یک شوت سرکش به کنج دروازه مس رفسنجان راه پیدا کرد.

ویدئو: 329084

7 - هفته بیست و سوم - آلومینیوم
چپ‌پای استقلالی ها برای دومین هفته متوالی باز هم با ارسال روی دروازه مهاجم آرژانتینی را صاحب موقعیت کرد و همکاری این دو بازیکن یک گل سه امتیازی برای استقلال در این مسابقه به همراه داشت.

ویدئو: 329728

8 - هفته بیست و چهارم - شمس‌آذر
ارسال به داخل محوطه جریمه با دید خوب روی پای مهرداد محمدی فرود آمد و این بازیکن با استپ خوب خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و جلالی در این مسابقه به ریکاردو آلوز رسید و تعداد پاس گلهایش را با ستاره پرتغالی یکسان کرد!

ویدئو: 330427

9 - هفته بیست و چهارم - شمس‌آذر
ارسال از روی نقطه کرنر و اولین پاس گل از روی ضربات و خارج از جریان اصلی مسابقه، او آخرین پاس گل خود را به شکل متفاوتی داد و البته در یک مسابقه بیش از دو پاس گل ارسال کرد!  او گلسازترین بازیکن لیگ برتر ایران است...

ویدئو: 330443

دیگر خبرها

  • دومین صدر جدول هم به استقلال رسید
  • خلاصه بازی استقلال 3 - شمس آذر قزوین 2
  • تیم نساجی با تغییر سیستم موفق به پیروزی شد
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • برخورد شوت ابوالفضل جلالی به تیر دروازه شمس آذر (استقلال 2-0 شمس آذر)
  • مربی موفق ایرانی در لیگ عراق لژیونر شد ( عکس )
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!