Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چهارمین سوگواره استانی عکس قاب محرم در بخش‌های عکس حرفه ای، عکس با تلفن همراه و فیلم کوتاه و با موضوعات رویداد‌های مرتبط با ایام محرم و بخش ویژه محرم در خانه برگزار می‌شود.

او افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های عکس حرفه‌ای و تلفن همراه حداکثر ۵ عکس با فرمت JPEG و در بخش فیلم، ۲ فیلم با حداکثر زمان ۳ دقیقه به دبیرخانه سوگواره به شماره ۰۹۱۶۹۵۳۸۵۴۴ در پیام رسان واتساپ یا ایتا ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوروند مهلت ارسال آثار را ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه سوگواره واقع در بلوار آیت الله طالقانی روبروی پارک خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) مراجعه و یا با تلفن‌های ۰۹۱۶۶۱۷۴۵۶۱ و ۵۲۲۳۵۲۰۶ تماس حاصل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: آثار برگزیده هر بخش پس از داوری به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره) به نشانی anjoman_aks_bik به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوگواره عاشورایی مسابقه عکس فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد