Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای نخستین مرتبه در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌برداری از رادیولوژی متحرک دیجیتال در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان محقق شد.

هوشان شریعتی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برای استفاده از دستگاه‌های رادیولوژی پرتابل(متحرک) نیاز به جا به جایی بیمار وجود ندارد و در بخش‌هایی مثل مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل و زمانی که بیمار امکان حرکت ندارد، دستگاه یادشده کاربرد بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش ریالی این دستگاه جدید را هشت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این دستگاه با قابلیت تصویربرداری دیجیتال با کیفیت بالا از تمام اندام‌های بدن و همچنین راحتی کار با آن با توجه به قابلیت چرخش تیوپ اشعه X در تمامی جهات، تا حدود زیادی نیازهای منطقه را برطرف خواهد کرد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان، حرکت موتوری دستگاه بدون نیاز به برق شهری، کاهش دز جذبی بیمار، عدم نیاز به کلیشه و پروسه ظهور و ثبوت تاریک خانه، ارسال مستقیم تصاویر به پرینت، مجهز بودن به CD/DVD writer و سایر مزایا را از ویژگی‌های این دستگاه جدید برشمرد و افزود: همین مزیت‌‎ها باعث شده است که محدودیت‌های دستگاه پرتابل آنالوگ در این مدل جدید وجود نداشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمار منطقه آزاد اروند دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان شهید بهشتی آبادان خرمشهر و شادگان اشعه ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار

 منصور نعیم‌آبادی   از واریز ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به‌حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار خبر داد و گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به‌حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.    نعیم‌آبادی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه‌کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.    سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از تلاش حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد. باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد