Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اثربخشی و بهره‌مندی برنامه مشارکت جویانه بین دو نهاد، تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه  به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه به استان ها ابلاغ شد، لذا کلیه حوزه‌های صف و ستادی باید متناسب با ماموریت‌های تکلیف محور و توسعه گرای مندرج در تفاهم نامه، ضمن احصای تعهدات، برنامه ریزی مدونی را برای تحقق موفقیت آمیز تفاهم نامه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغیه با هدف هم‌افزایی بیشتر، مسئولیت هر یک از حوزه‌های ستادی در تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه تعیین و به تفکیک برای هماهنگی بیشتر به استان‌ها ابلاغ و از حوزه‌های مختلف خواسته شده ضمن برنامه ریزی و تسلط بر گزاره‌های تعهد آفرین و همچنین آسیب شناسی از چرخه همکاری، گزارشی از پیشرفت اجرای تفاهم نامه به دو معاونت حقوقی و امور مجلس و پرورشی و فرهنگی ارسال کنند.

بر اساس این بخشنامه؛ ظرفیت آفرینی برای آموزش و پرورش در راستای تحقق بازآفرینی و بهسازی املاک بار تعلیم و تربیت دانش آموزان، تعیین تکلیف اسناد پیچیده، برون رفت از بازدارنده‌ها از بهره‌مندی از املاک، تقویت و توسعه فضاهای آموزشی، تقویت فرایض دینی، رویکرد فناورانه و دوجانبه همکاری و موضوعات مرتبط با ساز و کارهای سازمانی مدون، انتظاری است که از استان‌ها در خصوص تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش با سازمان اوقاف و امور خیریه وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش سازمان اوقاف آموزش و پرورش سازمان اوقاف تفاهم نامه استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش