Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از ایلنا، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، گفت: روابط  روسیه با ترکیه و ایران در ارتباط با سوریه بر روابط تجاری تکیه ندارد. ارتباط متقابل ما با ترکیه و ایران بر اساس نشست آستانه، بر اساس  توافقی است که توسط رؤسای جمهور این کشورها و با حمایت سوریه منعقد شده  است. این توافق‌ها بر روابط تجاری تکیه‌ای ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار مرتبط روحانی: همکاری های تهران و مسکو موجب تقویت صلح و ثبات پایدار منطقه است / پوتین: روابط تهران - مسکو بیش از پیش توسعه خواهد یافت دکتر ظریف با پوتین دیدار کرد لاوروف: از تیم جدید ترامپ برای نشست آستانه دعوت کرده‌ایم وزیر دفاع: همکاریهای دفاعی ایران و روسیه مبتنی بر اعتماد متقابل است کاظم جلالی: فصل جدیدی از همکاری‌های فنی و نظامی ایران و روسیه در راه است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا لاوروف نشست آستانه روابط ایران و روسیه روابط ایران و سوریه سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد

به گزارش روزنامه "آسیا"، در چارچوب همکاری با امنیت فدرال روسیه، سرویس امنیت تاجیکستان تمامی بستگان فریدون شمس الدین، یکی از عوامل حمله تروریستی اخیر به مجتمع کروکوس در حومه مسکو را بازداشت کرده است.

روزنامه آسیا توضیح داد که نیروهای امنیتی تاجیکستان تمامی اعضای خانواده فریدون را در منزلشان که در 25 کیلومتری شهر دوشنبه پایتخت این کشور واقع شده است را بازداشت کردند.

همسر عموی این فرد تروریست به روزنامه آسیا گفته است که پدر و مادر، برادر و همسر متهم در میان بازداشت شدگان هستند.

مقامات روسیه نیز از اخراج خواهر فریدون به دلیل ثبت سکونت در آپارتمانش به منظور قانونی کردن حضور او در روسیه به عنوان یک خارجی خبر دادند.

عده ای از افراد مسلح عصر جمعه گذشته به مرکز کروکوس یورش بردند و به طور تصادفی به سمت حاضران در سالن تیراندازی کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند که باعث آتش سوزی شدید در ساختمان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ایران و آذربایجان به سازش رسیدند؟
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات