Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:49:25 GMT

صدور 1.2 میلیون کُد پستی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۱۸۴۶

صدور 1.2 میلیون کُد پستی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل پُست استان کرمانشاه از صدور بیش از یک میلیون و 270 هزار کُد پستی در استان خبر داد.

حمیدرضا فتاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت کُد پستی جهت احراز اصالت مکان، گفت: در همین راستا جهت کسب مجوزهای ساختمانی در شهرداری، اخذ سند مالکیت، انشعابات آب، برق، گاز و تلفن و در مجموع تمام مواردی که نیاز به استعلام از احراز اصالت مکان متقاضی است، داشتن کُد پستی الزامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح از صدور یک میلیون و 272 هزار و 641 کُد پستی در استان تا به امروز خبر داد و افزود: از این تعداد 946 هزار و 895 فقره مربوط به کُد پستی شهری بوده و 325 هزار و 746 مورد نیز مربوط به کُد پستی روستایی است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت صدور کُد پستی و با توجه به شرایط شیوع کرونا، بستری ایجاد شده تا افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری به باجه های پستی، کُد پستی خود را دریافت کنند.

 فتاح تصریح کرد: برای این کار افراد می توانند به سایت www.epostcode.post.ir مراجعه و برای دریافت کُد پستی اقدام کنند.

وی افزود: افراد برای دریافت این کُد فقط کافی است آدرس(شامل محله، معبر، خیابان، پلاک)، کُدپستی همسایه ها و شماره همراه را وارد کرده و کُد پستی جدید برای آنها صادر می شود.

مدیرکل پست استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین افراد برای دریافت گواهی کد پستی جهت ارائه به دستگاه یا نهاد خاصی هم می توانند به این سایت مراجعه کرده و گواهی کُد پستی دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كرمانشاه منطقه کرمانشاه پست کد پستی ک د پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد متمکن باید مالیات بیشتری پرداخت کنند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور افزود: مالیات باید عادلانه اخذ شود و هر کسی که تمکن مالی بیشتری دارد باید مالیات بیشتری  هم پرداخت کند.
این مرجع تقلیدبا اشاره به اینکه یکی از مشخصه‌های جامعه سالم تامین درآمد دولت از مالیات است ،گفت : امیدواریم مالیات هم عادلانه اخذ شود و هم به مالیات دهندگان تفهیم شود.
وی با اشاره به  مسئولیت سخت و مهم  سازمان مالیاتی افزود: از سویی برخی به هر نحوی از پرداخت مالیات فرار می‌کنند و از سویی سازمان مجبور به تأمین هزینه‌های جاری کشور با مالیات است، لذا باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که مالیات عادلانه ستانده شود.
آیت الله مکارم شیرازی  اقتصاد جامعه سالم را بر پایۀ مالیات عادلانه دانست و گفت: باید مصارف مالیات تبیین شود تا مردم نسبت به پرداخت آن توجیه شوند. دریافت مالیات مختص به زمان حال نیست؛ در زمان ائمه علیهم السلام غیر از وجوهات شرعیه، مالیات هم اخذ می‌شد.
این مرجع تقلید با اشاره به ضرورت دریافت مالیات برای پیشبرد امور کشور افزود: دریافت مالیات باید عادلانه و با رضایت مؤدیان باشد که باعث جلب اعتماد آنان شود.
دکتر سبحانیان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی گفت: تمرکز سازمان امور مالیاتی کشور در مالیات ستانی، پردرآمد‌ها هستند واشراف نظام مالیاتی بر داده‌های مالیاتی بالاست و مالیات متکی بر داده‌های مالیاتییست.

دیگر خبرها

  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • صدور کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور در اردبیل
  • افراد متمکن باید مالیات بیشتری پرداخت کنند