Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:24:02 GMT

پارس‌آباد صاحب دانشکده پرستاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۱۲۳

پارس‌آباد صاحب دانشکده پرستاری می‌شود

ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی دانشکده پرستاری در پارس‌آباد در سالتحصیلی جدید خبر داد.

عباس جهانگیرزاده 18 شهریور در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: با اخذ مجوز قانونی از وزارت بهداشت و تائید دانشگاه علوم پزشکی این دانشکده با پذیرش دانشجو فعالیت خود را در سالجاری آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار و فعالیت این دانشکده 20 نفر دانشجو مورد پذیرش قرار می‌گیرند تا در سال‌های آینده با جذب دانشجویان بیشتر این دانشکده بتواند خدمات مناسبی را به جامعه بهداشت و درمان منطقه مغان ارائه کند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ضرورت تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد را در حوزه بهداشت و درمان یادآور شد و بیان کرد: با توسعه بیمارستان پارس‌آباد و همچنین مراکز درمانی شهرهای همجوار نیاز به کادر درمانی بیش از گذشته احساس می‌شود که دانشکده پرستاری می‌تواند در تربیت این نیروها و کادر درمان موفق عمل کند.

جهانگیرزاده افزود: تلاش ما بر این است تا توسعه مراکز علمی و دانشگاهی در پارس‌آباد، اصلاندوز و بیله‌سوار به شکل منطقی اتفاق بیفتد که از طریق وزارت علوم و بهداشت سعی بر اخذ مجوزهای قانونی برای راه‌اندازی و توسعه مراکز آموزشی را در مغان داریم.

وی گفت: البته اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز یکی از رویکردهای جدی مسئولان و متولیان امر است که در این زمینه امیدواریم در پذیرش نیرو در دوره‌های کارآموزی و استخدام‌ها به این فارغ‌التحصیلان بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشکده پرستاری پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو در مراسم زنگ سلامت در این شهرستان گفت: از سال آینده برای رشته های پرستاری و پیرا پزشکی در این آموزشگاه دانشجو جذب خواهد شد .

دکتر صمدی افشار افزود: آموزشگاه بهورزی شمال استان در ماکو هم با ۸۰ درصد پیشرفت  فیزیکی در حال احداث  بوده که بزودی با اتمام احداث ساختمان ، این مرکز  تجهیز  خواهد شد .

امام جمعه ماکو هم در این مراسم به اهمیت سلامتی در دین اسلام ولزوم رعایت موارد بهداشتی در زندگی اشاره کرد و گفت: در دین اسلام بر رعایت اصول بهداشتی در زندگی  بسیار سفارش شده است .

حجت الاسلام هاشمی افزود: اولویت اول در زندگی  باید بهداشت باشد و اولویت دین پیشگیری از درمان است و این اهمیت بهداشت را می رساند.

در این مراسم  با به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت ، این هفته با حضور دانش آموزان گرامی داشته شد .

دیگر خبرها

  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • بهار چشم‌نواز شهر بیله‌سوار (فیلم)
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار