Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد گفت: بنا به پیشنهاد دبیرخانه جشنواره شهید رجایی و تصویب شورای راهبری توسعه مدیریت استان، «تندیس ویژه جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹» بابت تلاش‌های موثر در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت و بهداشت عمومی استان به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اهداء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید مجتبی حسینی پور» در این باره تصریح کرد: مدافعان سلامت تنها یک خدمت درمانی را ارائه نکردند بلکه در دفاع از تمامیت سلامت کشور خوش درخشیدند و نظام سلامت کشور و استان یزد مرهون از خود گذشتگی و خدمات ارزنده آنهاست.

وی از پایان فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان یزد خبر داد و افزود: عملکرد ۵۳ دستگاه در چارچوب هفت محور شاخص‌های عمومی و نیز شاخص اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت و این نتایج در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان به تصویب رسید.

وی این محورها را شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار، سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد ذکر کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اعلام این که به زودی دستگاه‌های برگزیده در پنج گروه معرفی خواهند شد، افزود در جشنواره شهید رجایی و برای اولین بار درسطح استان‌ها، جایزه دولت الکترونیک به دستگاه برتر اهدا می‌شود و از سه دستگاه  برتر نیز که دارای اقدامات برجسته در راستای اولویت‌های توسعه‌ای استان بوده‌اند، تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت استان یزد، حسینی‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره در نهادینه‌کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان در سطوح مختلف مفید واقع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان مديريت و برنامه ريزي يزد جشنواره شهید رجایی تنديس جشنواره شهید رجایی مدیریت استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش