Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آموزش خبرنگاری مقدماتی را  با ارائه مدرک معتبر از سوی این رسانه در قالب ۶ جلسه و در مجموع ۱۲ ساعت برگزار می‌کند. 

براساس این گزارش، آموزش خبرنگاری مقدماتی  با هدف جذب افراد برتر در تحریریه فارس ۲ دانشکده رسانه و با تخفیف ویژه برای دانشجویان، خانواده شهدا و ایثارگران با اهدای مدرک معتبر از سوی خبرگزاری فارس در دانشکده رسانه در خیابان انقلاب ، خیابان سعیدی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است،‌ این دوره از آموزش خبرنگاری مقدماتی توسط علی ودایم تدریس خواهد شد. کلاس آموزش خبرنگاری مقدماتی با شهریه ۲۰۰ هزار تومانی در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در دانشکده رسانه فارس برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است ، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر در پیام رسان تلگرام به آدرس fars-ma @ lvh[ui و یا با شماره ۰۹۱۳۶۴۶۶۲۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش دانشجویان رسانه آموزش مقدماتی دانشکده آموزش خبرنگاری مقدماتی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین زارع گفت:رویداد نوآوین یک طرح ملی است که با هدف تربیت آوینی‌های عصر نو برگزار می‌شود تا پسرانی که نقش شهیدآوینی را ایفا می‌کنند، دنباله روی شهید آوینی هم در اندیشه و هم در تبیین و رسانه باشند.
وی ادامه داد:پسران نوآوین در این رویداد در سه عرصه ی، بصیرت، توان رسانه‌ای و بحث تبیین توانمند می‌شوند و کار تولیدی در این رویداد انجام می‌دهند.
رویداد پسران نوآوین از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • برگزاری رویداد پسران نوآوین در مهریز
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری طرح عفاف و حجاب «طوبی»؛ تربیت مربی عفاف و حجاب
  • فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود
  • افزایش تعداد دندان‌پزشکان، بهبود شاخص‌های دهان و دندان را در پی ندارد