Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفوی از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه با حضور یک هزار و ۲۲۵ متقاضی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز پنج شنبه این هفته خبر داد و گفت: یک هزار و 225 نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صفوی با یادآوری اینکه آزمون برای اولین بار در استان برگزار می شود، گفت: داوطلبان استان زنجان شامل 1039 مرد و 186 زن هستند که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

به گفته وی، داوطلبان شرکت در این آزمون برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارت ورود به جلسه می توانند طی امروز و فردا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این آزمون راس ساعت 8:30 صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریورماه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

 

صفوی با بیان اینکه سوالات در 2 گروه عمومی و تخصصی بوده و مدت زمان پاسخگویی به سوالات نیز ۱۱۰ دقیقه است، گفت: به همراه داشتن کتاب، جزوه و ماشین‌حساب برای هیچ یک از رشته‌های آزمون، مجاز نیست.

 

به گفته وی، ظرفیت‌های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت‌کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شده و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط افراد شرکت‌کننده در آزمون، الزامی است.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارشناسان رسمی دادگستری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش ایسنا، طی سال های گذشته مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با ارتباط گیری مستقیم با مردم در قالب طرح «وکلا در مساجد» و رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها با حضور در مرکز ملاقات مردمی قوه قضائیه؛ با پرونده‌هایی در سطح کشوری و کثیرالشاکی مواجه شد که بعضاً بیش از چند هزار نفر و چندین وزارتخانه و نهاد و سازمان رسمی در آن درگیر بوده‌اند.

درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده‌های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده‌ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی‌های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

دریکی از این پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز وکلای قوه قضاییه، رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی یکی از برنامه‌های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل