Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شجاعی جهت مذاکره با پرسپولیسی ها به این باشگاه رفت

علی شجاعی به باشگاه پرسپولیس رفت.

به گزارش طرفداری، علی شجاعی یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات است. سرخ ها طی چند روز گذشته مذاکراتی هم با او انجام دادند و حالا شجاعی دوباره به باشگاه پرسپولیس آمده تا مذاکرات نهایی خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخوانید:

قول علی شجاعی به پرسپولیسی ها؛ امروز می آیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت

امام جمعه قم، گفت: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولان استان اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیرگذارند، ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه امروز در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین شهرداری، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در مدت سال‌های اخیر به واسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

وی افزود: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولان بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌، اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیرگذارند، ایجاد شود، چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم عنوان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود، لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی (علیه السلام) پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی (علیه السلام) می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد، چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

در ابتدای این جلسه، سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • توصیه امام جمعه قم خطاب به مسئولان برای ایجاد وحدت
  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران