Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ سیدحسین پیغمبری در دیدار با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد اقدامات بسیار گسترده و متنوعی در طول سال برای جامعه هدف خود انجام داده و می دهد اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در طول دو سال گذشته مورد توجه و استقبال بسیار خوب شهروندان یزدی قرار گرفته، بحث قصه گویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به مناسبت چله قصه ها، تلاش داریم قصه های مربوط به تاریخ، فرهنگ، مشاهیر، علما و انقلاب در یزد را در قالب یک کتاب جمع آوری و منتشر کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بر ضرورت احیای جایگاه و نقش قصه در جامعه تاکید کرد و گفت: قصه و قصه گویی نقش بسیار مهمی در تربیت کودکان دارد ولی متاسفانه الان توجه به آن کمتر شده است.
پیغمبری با بیان اینکه با شروع و گسترده شدن فعالیت های کانون در حوزه قصه گویی استقبال چشم گیر و کم نظیری از این فعالیت در استان صورت گرفته گفت: مردم علاقه بسیاری به قصه و قصه گویی دارند و مشارکت بسیار بالایی هم در این طرح انجام می دهند.
وی با بیان اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در حوزه های مختلف انجام می شود ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت کتابخانه های سیار است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد افزود: در حال حاضر چهار مرکز سیار در این زمینه فعالیت می کند و به کودکان روستاهای با فاصله زیر ۳۰ کیلومتر ارائه خدمت می کنند.
پیغمبری خاطرنشان کرد: کتابخانه های سیار تمام کارهایی که توسط مراکز ثابت انجام می شود را برای روستاییان انجام می دهند و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از آنها صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در استان یزد قابلیت راه اندازی ۵ مرکز سیار دیگر را داریم که متاسفانه با مشکل در زمینه تامین می نی بوس روبرو هستیم و در صورتی که می نی بوس لازم توسط دولت یا خیرین در اختیار ما قرار گیرد، اقدام به تجهیز و تامین نیروی لازم برای فعالیت آن می کنیم.
مدیرکل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه  این کتابخانه ها برای روستاهای با فاصله حداکثر ۳۰ کیلومتر در نظر گرفته شده اند گفت: برای سایر نقاط روستایی طرح کتابخانه پستی اجرا می شود و کتب از طریق پست به دست آنها می رسد.

46

کد خبر 1430262

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند

نمایش‌های «کشتی حیوانات» از کانون پرورش فکری جیرفت، «کودکان خیابان» از بخش آزاد و «محاکمه گرگ بدجنس مهربان» ازکانون پرورش فکری شماره پنج شهر کرمان به ترتیب حروف الفبا و بدون رتبه‌بندی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در مرحله استانی در کرمان معرفی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد