Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:46:26 GMT

مهرداد بشاگردی با گل گهر تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۲۹۹۲

تیم فوتبال گل گهر کارش در نقل و انتقالات را با جذب دو بازیکن و تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان فصل گذشته اش آغاز کرده است.

به گزارش" ورزش سه" امیرقلعه نویی از زمان حضورش در گل گهر در حال بستن و آماده کردن تیم برای شروع پیش فصل است. بعد از اینکه قرارداد بازیکنانی مثل رضامحمودآبادی و مهران گلزاری دو بازیکن فصل گذشته تیم تمدید شد مهرداد بشاگردی دروازه بان این تیم پس از صحبتی که با قلعه نویی داشت با نظر سرمربی تیم قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل گهر فصل گذشته دو دروازه بان به نام های میلاد فراهانی و مهرداد بشاگردی داشت که این باشگاه تا الان با بشاگردی تمدید کرده است. در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر اینکه سیدحسینی دروازه بان استقلال نیز در لیست امیرقلعه نویی برای فصل بعد است نیز منتشر شده است.


مهرداد بشاگردی که دو فصل پیش دروازه بان اصلی گل گهر بود و با این تیم قهرمان لیگ 1 شد در فصل گذشته بازی های کمتری را نسبت به میلاد فراهانی برای این تیم انجام داد اما در مسابقاتی که درون دروازه گل گهر قرار گرفت نمایش بسیار خوبی داشت. اوج کار او بازی با استقلال تهران بود که توانست با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل مهاجمان استقلال در کسب سه امتیاز کلیدی و مهم برای تیمش نقش ایفاد کند.

 

مهرداد بشاگردی نقل و انتقالات 1399 گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی دروازه بان فصل گذشته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در شرایطی برابر استقلال در استادیوم آزادی شکست خورد که وحید کاظمی در چند صحنه با سوت‌های خود اعتراض سعید دقیقی سرمربی این تیم را نیز در پی داشت. در یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این بازی، استقلال در شرایطی به گل دوم خود در این بازی رسید که کورس محمدرضا رضایی و مهرداد محمدی را وحید کاظمی با اعلام پنالتی به سود آبی‌پوشان و یک کارت زرد برای مدافع سبزپوش همراه شد.

اکنون در شرایطی که کارشناسان در ورزش سه نیز این صحنه را خطا ندانسته بودند، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر نیز کارشناسانی که روی این صحنه نظر داده بودند، تصمیم وحید کاظمی برای اعلام خطای پنالتی را نادرست دانستند. موضوعی که اکنون واکنش محمدرضا رضایی را نیز بهمراه داشته و مدافع جوان شمس آذر درباره آن می‌گوید: در آن صحنه هیچ خطایی انجام ندادم و توسط بازیکن حریف (مهرداد محمدی) شارژ شدم. با نهایت احترام برای آقای وحید کاظمی، ایشان ضمن اعلام این خطای اشتباه در واکنش به اعتراض آرام و گلایه مندی بنده، حتی تهدید کرد که حق حرف زدن ندارم و لطف کرده که اخراجم نکرده و بهتر است چیزی نگویم.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!