Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@03:51:31 GMT

دیدار و تکریم از خانواده طلبه شهید موسی مظفری

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۳۵۷۳

دیدار و تکریم از خانواده طلبه شهید موسی مظفری

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در «طرح سه شنبه های تکریم» این هفته از خانواده طلبه شهید موسی مظفری، از اهالی شهرستان علی آباد کتول دیدار و تکریم کرد.

خبرگزاری شبستان- گرگان؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در «طرح سه شنبه های تکریم» این هفته به سراغ خانواده طلبه شهید موسی مظفری، از اهالی شهرستان علی آباد کتول رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شهرستان علی آباد ۴۵۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این شهدا تعداد 22 شهید گمنام، ۳۰ شهید مفقودالاثر، ۱۲ شهید هنرمند، 9 شهید روحانی، 7 شهید سردار و دو شهید مدافع حرم هستند.

 

 

شهید مظفری در سال ۱۳۶۰ در منطقه گیلانغرب به شهادت رسیده است و از نیروهای ارتش بود.

 

 

در این دیدار که امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد به همراه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر بنیاد شهید شهرستان و مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان حضور داشتند امام جمعه شروع به صحبت کردند و از محاسن شهادت از منظر دین سخنانی را ایراد کردند.

 

فضای بسیار صمیمی و خوبی در منزل شهید حاکم بود، خانه ای محقق اما باصفا که مادرشهید اگرچه کسالت داشتند اما با روحیه بسیار خوبی از مهمانان دعوت و پذیرایی کردند.

 

 

پدر شهید موسی مظفری که خودشان از روحانیون مبارز انقلاب بودند به رحمت خدا رفته بودند.

 

مادر شهید مظفری در سخنانی کوتاه از روحیات فرزندش تعریف می کرد، شهید مظفری را فردی کتوم، محجوب و با روحیه توصیف کردند به گونه ای که همه فعالیت هایش را برای خداوند و با اخلاص انجام می داد.

 

 

در پایان این دیدار نیز ضمن دعا و قرائت فاتحه برای روح شهید و منسوبینش، مادر شهید به وسیله قرآن و لوح تقدیر توسط امام جمعه و مسئولان شهر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد علی آباد کتول گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار سعید دادگر و سرهنگ حاتمی بعدازظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهید «محمد مهدی نجاتی نیا» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا در این دیدار با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های معزز آنان هستیم و همه ما می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن حفظ نمی‌شد.

وی تصریح کرد: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: شهدا اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حکم فرما کردند.

وی با بیان جایگاه خانواده معظم شهدا گفت: دعای خیر خانواده شهدا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و ما هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون پاک شهیدان است.

کد خبر 6081418

دیگر خبرها

  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند