Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:10:37 GMT

میلانی: باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۴۰۵۷

میلانی: باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس باشیم

رئیس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ساخت‌وساز در مجاورت بخشی از روددره کن ممکن است در شرایط سیلابی رودخانه کن، تأثیر پذیر باشد.

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و سی و پنجمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به احداث تصفیه‌خانه خرگوش‌دره اظهار کرد: قرارداد احداث تصفیه‌خانه خرگوش دره در مرحله گذار است که باید هرچه زودتر زمین آن تحویل شرکت آب و فاضلاب داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت‌وساز در مجاورت بخشی از روددره کن ممکن است در شرایط سیلابی رودخانه کن، تأثیر پذیر باشد، افزود: باید نسبت به اطراف رودخانه کن حساس بود و آن را احیا کرد.

رئیس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری منطقه باید در حریم بالادست مانع ساخت‌وساز و تصرف در بستر رودخانه شود و با همکاری اداره کل منابع طبیعی از انتقال رسوب بیشتر به تأسیسات پایین دست جلوگیری کند.

کد خبر 443170

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رودخانه کن ساخت و ساز شهر شوراي شهر تهران شهر سازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رودخانه کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند

حسین ایمانی جاجرمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ادامه می دهد: علی رغم همه مشکلات موجود، تهران یک کلان‌شهر است و می‌تواند یک شهر بی‌نظیر باشد. ما مشکلات را بزرگ نمایی می‌کنیم تا افراد بفهمند نسبت به‌آینده مسئولیت دارند. اینها را باید با مردم در میان گذاشت.

او می‌گوید: تهران را مهاجران ساخته‌اند، تهران نسبت به‌ کاشان، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت یک شهر جدید است. تهران توسط آقامحمدخان قاجار برای پایتختی انتخاب شده است. در دوره مدرن تمام تحولات مهم در این شهر اتفاق افتاده است. این شهر پیشانی ایران است. شما برای درمان آن باید فکری کنید. سیاسی شدن شهرداری تهران کار نابخردانه‌ای بود. مسایل شهر در اولویت‌های پایین قرار گرفت. همه تخم مرغ‌ها را در سبد تهران گذاشتید. حواس‌تان باشد این سبد از دست شما بیفتد، خیلی خطرناک است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896052

دیگر خبرها

  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • بازار کسب و کاری که اطراف کشتارگاه تهران سکه بود
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت