Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به دیدار وزرای خارجه ایران و هند، نوشت: در طول گفتگوها، دو طرف بر اراده خود برای گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه در همه ابعاد تأکید کردند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به سفر امروز (سه‌شنبه) وزیر خارجه هندوستان به تهران و دیدار با محمدجواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، نوشت: تنها دو روز بعد از سفر وزیر دفاع هند به تهران، امروز محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه از «سوبرامانیام جیشنکار» وزیر امور خارجه هند میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اعلام کرد: در طول گفتگوها، دو طرف بر اراده خود برای گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه در همه ابعاد تأکید کردند.

گفتنی است، «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر خارجه هندوستان پیش از ظهر امروز با محمدجواد ظریف خود دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، طرفین در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه، مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

روز گذشته «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خود با اصحاب رسانه، اعلام کرده بود: وزیر خارجه هند که در سفری به روسیه در اجلاس شانگ‌های عازم مسکو است، فردا (سه‌شنبه) چند ساعتی در تهران توقف خواهد داشت و ملاقاتی با وزیر امور خارجه کشورمان خواهد داشت.

همچنین سید رسول موسوی دستیار وزیر و مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه با اشاره به عضویت هندوستان در شورای امنیت سازمان ملل متحد که از اول ژانویه به مدت دو سال شروع می‌شود، گفتگو‌های وزرای خارجه ایران و هند را مهم ارزیابی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روابط دیپلماتیک وزارت امور خارجه روابط دوجانبه خارجه هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی وجود دارد