Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:12:05 GMT

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۴۵۸۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» در اردبیل

مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب «سلام بر ابراهیم» که برگرفته از زندگی‌نامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است، در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه با همکاری سازمان بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در حال برگزاری است و علاقمندان تا ۵ مهرماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به نحوه شرکت در مسابقه، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب و سوالات را با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یا کانال جهادگران استان اردبیل در پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.im/jahadgaran_ard
دریافت کنند.

وی ادامه داد: دریافت سوالات با مراجعه به رده‌های بسیج یا پورتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به نشانی Ardabilpl.ir نیز امکان‌پذیر است.

اصلانی بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند جواب ۱۰ سوال مطرح شده در مسابقه را تا ۵ مهرماه به صورت یک عدد ده رقمی بدون فاصله و پشت سر هم به شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۴۵۰۱۳ ارسال کنند.

تجلیل از ۴۰ نفر برگزیده مسابقه کتابخوانی

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل تشریح کرد: اسامی برگزیدگان مسابقه در هفتم مهرماه سال‌جاری اعلام شده و از ۴۰ نفر از برگزیدگان مسابقه  نیز در سطح استان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: ترویج و نشر فرهنگ فاخر دفاع مقدس و فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز آشنایی با زندگی شهید والامقام ابراهیم هادی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۲۲/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس اردبیل کتاب کتابخوانی مهدی اصلانی ابراهیم هادی سلام بر ابراهیم استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل و به گفته صفری مدیر کل آموزش و پرورش استان ثبت سفارش کتب درسی پایه های اول و هفتم و دهم نیز از ۱۰ تیر ماه انجام خواهد شد.

صفری تصریح کرد: امسال ثبت گروهی و انفرادی کتاب های درسی در سامانه های اعلامی امکان پذیر شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: ثبت سفارش ها از طریق پنجره ملی دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir  قابل انجام است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش نیز گفت: امسال کارگروه برنامه ریزی برای تحویل به موقع کتاب های درسی به دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی تشکیل شده است و کیفیت نگهداری کتب در انبارها و نیز دریافت و تحویل بموقع کتب درسی توسط مناطق ونواحی مهم ترین دستور جلسه این کارگروه می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • اجاره سالن سمینار در سلام حرفه‌ای + مشاوره رایگان