Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پورابراهیمی از ارسال نامه مشترک کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لزوم تمدید استفاده از ظرفیت قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی برای تولید کنندگان حقیقی و حقوقی خبر داد.

وی بیان کرد: قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی که مورد اختلاف مجلس و شورای نگهبان واقع شده بود، در ۲۷ آذر ماه سال ۹۸ با اصلاحاتی به تصویب مجمع رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه این مصوبه کمک شایانی در حق واحدهای تولیدی بوده است، تصریح کرد: برخی از واحدها هم متاسفانه نتوانسته‌اند از مزایای این قانون به دلیل شرایط خاص کرونا استفاده کنند، بنابراین اکنون ما طی این نامه به رئیس مجمع تشخیص مصلحت پیشنهاد داده‌ایم که مهلت مراجعه تولیدکنندگانی که تا پایان سال ۹۸ بدهی سررسید نشده به بانک ها و موسسات اعتباری دارند را تا پایان سال جاری تمدید کنند.

کد خبر 5018941 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله صادق آملی لاریجانی کمیسیون اقتصادی مجلس مجلس بانک مرکزی مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا هیئت دولت برجام حجت الاسلام حسن روحانی شورای نگهبان سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف محمد جواد ظریف محرم 99 ایران ویروس کرونا حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت

بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سالانه ۵۰ همت از بدهی دولت به شبکه بانکی ترمیم می‌شود
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • افزایش حدود ۱۰۰ درصدی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی/ چرا خالص دارایی‌های خارجی بازارساز کاهش یافت؟
  • ضرورت تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات برای تحقق شعار سال
  • تصفیه‌حساب در بازار پول؟