Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین سعیدی سیرایی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، در آیین تجلیل از تیم تنیس روی میز شهرداری کرج که برای اولین بار در لیگ برتر کشور شرکت کرده است، گفت: این تیم موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شده است.

او افزود: مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در همین راستا و با توجه به اهمیت این رشته، در سال ۹۸ اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی و همچنین تشکیل تیم تنیس روی میز با حضور بازیکنان جوان و آینده دار البرزی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار کرج گفت: علیرضا علوی، عمران احمدی، امیر بخشی، امید بخشی، منوچهر صفایی، ارین غفاری، حمید شمس، مهرداد دهستانی، مهدی معدن کن، امین میر الماسی، ارمان حاجی یی، محمد اصلمند و افشین حاجی شیرزی؛ کادر فنی، مربیان و بازیکنان تیم تنیس روی میز شهرداری کرج هستند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس روی میز لیگ برتر مسابقات کشوری مسابقات ورزشی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفید دشت زمین چمن مصنوعی ندارد

داریوش صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشکلات ورزشی آن شهر اظهار کرد: شهر سفید دشت علی رغم داشتن جوانان با روحیه ورزشی بسیار داری زمین چمن مصنوعی نمی‌باشد به همین خاطر اجرای این پروژه از مطالبات عمده مردمی است.

وی تصریح کرد: احداث استخر شنا و تعمیرات سالن ورزشی نیز از اهم درخواست‌های مردمی می‌باشد.

صادقی با اشاره به اینکه شهر سفید دشت شهری صنعتی می‌باشد که با وجود کارخانه‌های بسیار آلایندگی بالایی دارد بیان داشت: گسترش فضای سبز در سلامت مردم حائز اهمیت می‌باشد و لازم است در این راستا شهرداری هرچه سریع‌تر اقدام کند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه حلقه چاه‌های موجود که در اختیار شهرداری بوده خشک شده عنوان کرد: از شرکت آب و فاضلاب استان تقاضا می‌شود نسبت به اختصاص چند حلقه چاه به شهرداری شهر فرادنبه بمنظور آبیاری فضای سبز مساعدت کنند.

صادقی خاطر نشان کرد: ۱۰ درصد عملیات اجرای فاضلاب شهر سفید دشت اجرا شده، برای اجرای مابقی آن و همچنین اصلاح شبکه‌های آب فرسوده شرکت آب و فاضلاب استان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6083215

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین تیم اسکواش نوجوانان و جوانان
  • سفید دشت زمین چمن مصنوعی ندارد
  • سیستان وبلوچستان برسکوی سوم مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • ظرفیتی که کانون های اصلی توسعه ورزش از آن محرومند!
  • سالار عقیلی: سعدی شیرازی افتخار ادبیات کهن سرزمین ماست/ما باید جوانان را با این ادبیات آشنا کنیم+فیلم
  • استحکام‌بخشی و رسیدگی به آرامگاه سعدی اعتبار می‌خواهد
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر