Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، از ۴۹۸ اثر، نام ۱۹۷ فیلم کوتاه، ۵۱ انیمیشن کوتاه، ۹۳ وب‌سری، ۲۱ فیلم بلند داستانی و ۱۲ فیلم سینمایی و انیمیشن ایرانی در پرتال جشنواره ثبت شده است.

آخرین مهلت تحویل نسخه بازبینی به دبیرخانه جشنواره تا فردا و آخرین مهلت تحویل نسخۀ اصلی فیلم‌های ایرانی پذیرفته شده، حداکثر تا سه‌شنبه اول مهر ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین تاکنون ۱۲۴ فیلم خارجی (انیمیشن و زنده) بلند و کوتاه از کشور‌های مختلف متقاضی حضور در جشنواره سی‌وسوم هستند و بنا بر فراخوان جشنواره، مهلت ارائه آثار در بخش بین‌المللی جشنواره سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) به پایان خواهد رسید.
آخرین مهلت ارسال نسخه اصلی فیلم در این بخش چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰) اعلام شده است.

دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان پس از پایان مهلت قانونی شرکت در جشنواره، کار بررسی آثار رسیده را آغاز کرده و پس از تطبیق آثار با آئین‌نامه و مقررات اعلام شده از نظر تاریخ ساخت، مدت زمان فیلم و عدم انتشار در سامانه‌های وی. او. دی تلویزیون یا اکران سینماها، کار ارزیابی و انتخاب فیلم‌ها در بخش‌های مختلف آغاز خواهد شد.

براساس توافق‌نامه سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، و با توجه به شیوع جهانی کووید-۱۹، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهرتا ۲ آبان ۱۳۹۹ (۱۸ اکتبر تا۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) به صورت مجازی و نمایش آنلاین، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» به دبیری «علیرضا تابش» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم های کودکان ارسال آثار فیلم های ایرانی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین فرمانداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، وجود ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان گفت: اولین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وی ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان را از اهداف راه‌اندازی این مرکز عنوان کرد.

فرماندار بروجن همچنین با اشاره به اختصاص زمین در شهر بلداجی، خواستار پیگیری و تسریع در راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهر شد.

کرمی با بیان اینکه نقش برنامه‌های کانون در اثربخشی و فرهنگ‌سازی حوزه کودک و نوجوان مشهود است؛ افزود: کانون پرورش فکری از ارکان مهم و قابل توجه در تربیت نسل آینده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899020

دیگر خبرها

  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی ترکی
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد