Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@04:39:22 GMT

کاهش 30 درصدی ارزش نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۰۷۸

رئیس اتحادیه باشگاه های اروپا (ECB) می‌گوید که باشگاه‌های سراسر جهان در راستای مقابله با پاندمی کرونا، درآمدهای خود را از قبل حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و حامیان مالی از دست داده و بازار نقل و انتقالات تا سقف ۳۰درصد از ارزش خود را از دست خواهد داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «آندره‌آ آنیلی» گفت که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به پخش کننده‌های تلویزیونی برای پخش رقابت‌های باشگاهی بین المللی ۵۷۵ میلیون یورو تخفیف داده و این تمام پولی است که قرار است مابین باشگاه‌ها تقسیم شود و نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آنیلی که ریاست باشگاه یوونتوس را نیز برعهده دارد، در جریان یک نشست مجازی گفت: این موضوع برای ما ضربه مالی سنگینی است که به طور بالقوه برای بسیاری از باشگاه‌ها به یک بحران نقدینگی بدل خواهد شد.

وی افزود: تصور نمی‌کنم تا زمان انتشار حساب‌ها در پاییز، از عمق این اتفاق مطلع شویم.

پاندمی کرونا در فاصله مارس تا مه فوتبال جهان را به حالت تعلیق درآورد و یوفا را مجبور کرد تا تعداد بازی‌های رقابت‌های اروپایی را در فصل گذشته کاهش دهد.

اتحادیه باشگاه‌های اروپا در جولای اعلام کرد که باشگاه‌های برتر فوتبال اروپا در مجموع حدود ۴ میلیارد یورو از درآمد‌های خود را از دست خواهند داد؛ موضوعی که آنیلی بر آن تاکید کرد.

به گفته وی باشگاه‌ها به طور مشخص از برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی متضرر شده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: تنها جو فوتبال نیست که آسیب دیده بلکه این اتفاق برای همه باشگاه‌ها به معنای حذف کامل منبع مهم درآمدزایی بوده است.

آنیلی در خصوص بازار نقل و انتقالات هشدار داد: برآورد‌هایی وجود دارد که براساس آن بازار نقل و انتقالات در مجموع ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزش خود را از دست خواهد داد و این یعنی پول کمتری در جریان خواهد بود. برچسب ها: فوتبال ، نقل و انتقال ، اتحادیه ، باشگاه های اروپا ، یوفا ، اروپا ، بازار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال نقل و انتقال اتحادیه باشگاه های اروپا یوفا اروپا بازار نقل و انتقالات باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه وجلوگیری ازفاجعه بشری درغزه
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر