Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@17:34:01 GMT

توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه 2 تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۴۱۶

توسعه شبکه آبیاری فضای سبز منطقه 2 تهران

خبرگزاری آریا - در ادامه اجرای طرح مکانیزه کردن شبکه آبیاری و حذف سیستم سنتی ، عملیات لوله گذاری در فضای سبز بزرگراه ها و بوستان های منطقه اجرا می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علی اکبر کریمی پور،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با هدف مدیریت مصرف انرژی و صرفه جویی در مصرف آب ، کاهش هزینه های نیروی انسانی و حفظ و نگهداری بهینه فضای سبز توسعه شبکه آبرسانی فضاهای سبز شهری منطقه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به برنامه های منطقه در حذف تانکرهای آبیاری فضای سبز گفت: ایجاد خطوط آبرسانی و همچنین احداث تصفیه خانه آبهای سطحی از جمله اقدامات اجرایی منطقه در صرفه جویی آب است که با اقدامات صورت گرفته، مصرف آب کاهش می یابد.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه دو افزود:این طرح در بزرگراه های هاشمی رفسنجانی، شیخ فضل الله، شهید چمران، جلال آل اجمد، شهید همت،یادگار امام (ره) و تعدادی از بوستان ها اجرا شد.
او در پایان استفاده از پساب تصفیه خانه آبهای سطحی بزرگراه چمران را از دیگر روش های صرفه جویی و کاهش هزینه برشمرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمداشرفی با بیان اینکه این طرح در راستای مدیریت مصرف آب و ترغیب و تشویق مشترکین پرمصرف برای کاهش مصارف غیرضرور اجرا می شود، اظهار داشت: طی سال گذشته در اجرای این طرح بالغ بر 412 میلیون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین در سطح استان اعطا شده است.

وی گفت: در اثر اجرای این طرح بیش از 460 هزار متر مکعب در مصرف آب شرب صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با دعوت از مردم برای رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب اظهار امیدواری کرد، با همکاری و مشارکت مردم، طرح اعطای پاداش به مشترکین کم مصرف در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • صرفه جویی سه میلیون متر مکعبی در مصرف آب‌های زیرزمینی اردبیل
  • سه میلیون متر مکعب در مصرف آب‌های زیرزمینی استان اردبیل صرفه‌جویی شد
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • اعطای ۴۱۲ میلبون تومان پاداش صرفه جویی به مشترکین آب در آذربایجان غربی
  • اصلاح ۸۰ کیلومتر از شبکه های آب همدان شد
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی