Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس عصر امروز در نشست خبری با رئیس بنیاد شهید اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی ۱۲۰ نفر فرزند شهید، رزمنده و آزاده هستند و باید به این نکته توجه کنیم که در انتخاب افراد، ملاک اصلی ایثارگری است.

وی ادامه داد: به موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران رسیدگی خواهیم کرد و به احتمال قوی این مسئله هفته آینده در صحن مجلس بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان عنوان کرد: مسئله دیگر، اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر است که باید تلاش کنیم تا قوانین غیر اداری برای ایثارگران ایجاد کنیم و به ایجاد اشتغال مولد و کارآفرینی برای آنها بپردازیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم حیاتی، تشکیل سازمان رزمندگان است که حتماً باید این امر انجام شود چرا که رزمندگانی که در جنگ حضور داشتند اما درصد جانبازی یا اسارت ندارند، بدون هیچ‌گونه سرپناه هستند و لازم است تا سازمانی برای آنها ایجاد شود.

وی در پایان تأکید کرد: تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد قوانین مصوب ایثارگران در حال اجرا است که یکی از دلایل اجرا نشدن این قوانین، مشکلات مربوط به تأمین بودجه آنها خواهد بود؛ امیدواریم در مجلس فعلی قوانینی در مورد ایثارگران تصویب شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

کد خبر 5019117

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی بنیاد شهید و امور ایثارگران رزمندگان اسلام فراکسیون ایثارگران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران سال تحصیلی جدید ویروس کرونا محرم 99 آغاز سال تحصیلی شهرداری تهران قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی وضعیت راهها متروی تهران ترافیک پیش بینی وضعیت هوا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خلخال اظهار کرد: این شهرستان تعهد ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۶۰۳ نفر از بیکاران در سال گذشته داشت که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل موفق به ایجاد یک هزار و ۶۲۰ فرصت شغلی جدید شد.
وی با اشاره به ایجاد شغل در خلخال بیش از تعهد مورد نظر در سال ۱۴۰۲ افزود: برای ایجاد این میزان اشتغال سال گذشته در این شهرستان یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغال‌زا در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌های اقتصادی، افراد جویای کار و مجریان طرح‌های مشاغل خانگی قرار گرفت.
فرماندار خلخال نیز در این نشست با تقدیر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی که برای حل مشکل اشتغال شهرستان تلاش می‌کنند، بیان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی مانند اداره صنعت، معدن و تجارت موفق به انجام تعهدات خود در ایجاد اشتغال در سال گذشته نشدند.
سیدجواد یحیی‌زاده با تاکید بر تعیین تکلیف سریع اعتبار‌ها و تسهیلات باقی‌مانده سال گذشته دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل، تصریح کرد: توجیه هیچ‌یک از مسئولان بانک‌های صادرات و سپه در خصوص تاخیر در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در این شهرستان قابل قبول نیست.
وی بیان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه در توزیع تسهیلات و اعتبار اشتغال‌زایی امسال شهرستان، اختصاص سهم مراکز و بخش‌ها را به صورت مساوی مد نظر داشته باشند.
فرماندار خلخال همچنین تصریح کرد: با همه تلاش‌های صورت گرفته و موفقیت در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا در سال گذشته، در بحث نرخ رشد بیکاری این شهرستان با بالاترین درصد بیکاری همچنان رتبه اول استان اردبیل را از لحاظ آمار بیکاران به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • پیگیری توسعه شهرک و پردیس فناوری در شهرک‌های صنعتی سمنان
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد