Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، از این تعداد ۵دستگاه به دلیل شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه بندی، ۲دستگاه بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی برمبنای بالاترین رشد دوساله، ۳دستگاه اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری و یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و ۸دستگاه‌های برتر در خصوص اقدامات برجسته معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در این مراسم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در همه حوزه‌ها خدمات شایسته ارائه کردند گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی هم با اشراف اطلاعاتی و مراقبت از مرز‌ها، امنیت پایدار خراسان جنوبی را با وجود همجواری با ناامن‌ترین کشور دنیا، تامین می‌کنند.

معتمدیان افزود: همچنین در حوزه سیاسی، این استان در فعالیت‌ها‌ی خود تاثیرگذار عمل کرده است به طوری که سال گذشته بهترین انتخابات را در کشور از نظر میزان مشارکت داشتیم.

بیشتر بخوانید

 قدردانی استاندار خراسان جنوبی از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی

وی گفت: در حوزه اجتماعی نیز با حضور نیرو‌های جهادی و موسسات خیریه و با هدایت دستگاه‌های متولی اتفاقات بزرگی رقم خورد و در حوز‌های اقتصادی نیز با تلاش‌های زیاد، در طرح‌های کلان و ملی مانند طرح هاب شتر و نهضت گلخانه‌های در دستور کار قرار گرفت.

استاندار با تاکید بر مطالبه گری قانونمند، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین رسانه‌ها خواست این مهم را همچنان در دستور کار خود قرار دهند.

پورعیسی رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان هم با اشاره به دستگاه‌های اجرایی برتر گفت: صداوسیما در پوشش شبکه‌های دیجیتال جزو ۱۰ استان برتر کشور شده است، بنیاد مسکن و کمیته امداد با ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی و شرکت گاز به دلیل گازرسانی به بیشتر مناطق استان از جمله این این دستگاه‌ها هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی دستگاه اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در نشست کمیته بهره‌وری استان، با بیان این‌که از رشد ۸.۶ درصدی استان، ۳.۵ درصد مربوط به بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی است، گفت: جمع جبری عملکرد ارزیابی دستگاه‌های اجرایی از نظر بهره‌وری، مشخص‌کننده عملکرد بهره‌وری استان در کشور است. بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌ها از نظر میزان بهره‌وری به‌صورت ماهانه ارزیابی شوند و پس از ارسال گزارش بهره‌وری، مستندات توسط دبیرخانه کمیته بهره‌وری استان یعنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شود.

بهرام‌نیا میزان بهره‌وری را از معیارهای مهم برای ارزیابی مدیران ذکر کرد و گفت: عملکرد بهره‌وری هر اداره‌کل، ماهانه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی می‌شود و مستندات بهره‌وری هر دستگاه مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: میانگین عملکرد دستگاه‌های مشمول بهره‌وری، میانگین بهره‌وری استان است و هر ماه کمیته بهره‌وری تشکیل و دستگاه‌ها میزان بهره‌وری را ارایه دهند.

وی عنوان کرد: شیلات یکی از ظرفیت‌های مهم استان است که با توجه به ظرفیت رودخانه سیمره، باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

استاندار ایلام بیان داشت: کمیته بهره‌وری یکی از نشست‌های حائز اهمیت کمیته بهره‌وری است که باعث تحول در همه حوزه‌های استان است همه به این جلسه عنایت ویژه داشته باشند و گزارشات خود را حول این محورها تعیین شده اعلام کنند.

وی تصریح کرد: چهار حوزه بسیار مهم در بهره‌وری؛ تنش آبی، گردشگری، کشاورزی و صنعت است که ۱۸ دستگاه با این چهار حوزه هم‌افزایی دارند.

در این نشست مصوب شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ظرف یک‌ماه کلیه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری را صحت‌سنجی و در نشست بعدی ارایه دهد.

همچنین مصوب شد دستگاه‌های اجرایی ۱۸ گانه مشمول بهره‌وری، در نشست بعدی کمیته بهره‌وری کارنامه رسمی و نمره تحقق بهره‌وری و جایگاه خود را در کشور از حیث بهره‌وری اعلام کنند.

کد خبر 6088085

دیگر خبرها

  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند