Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تخصیص و تامین منابع لازم در جهت ارتقای نظام پرداخت حقوق و مزایا، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنلی، کارکنان نظام سلامت خبر داد.

خبرگزاری میزان - سید کامل تقوی نژاد از توافق اخیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارت بهداشت در خصوص ارتقای وضعیت منابع انسانی خبر داد و گفت: در پی نشست وزیر محترم بهداشت و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و توافق حاصله بزودی با تخصیص و تامین منابع لازم شاهد ارتقای نظام پرداخت حقوق و مزایا، پرداخت مطالبات و معوقات پرسنلی، برقراری فوق العاده کارکنان نظام سلامت در رده‌های مختلف شغلی و جذب و تامین نیروی انسانی کافی بویژه برای مراکز جدید الافتتاح خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوی نژاد افزود: در همه ماه‌های گذشته و بویژه بعد از بسیج ملی مقابله با کرونا و تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت، یکی از دغدغه‌های جدی وزارت بهداشت پیگیری و رفع مشکلات مربوط به نیروی انسانی بعنوان سرمایه بی بدیل سازمانی بوده است که بخش عمده‌ای از این دغدغه‌ها در نشست اخیر وزیر بهداشت و رییس محترم سازمان برنامه و بودجه مورد مذاکره قرار گرفت و با موافقت آقای دکتر نوبخت و دستور ایشان بزودی شاهد رفع بسیاری از موانع و مشکلات حوزه منابع انسانی بویژه در پرداخت حقوق، برقراری مزایا و فوق العاده‌های شغلی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: منابع انسانی، سرمایه بی بدیل هر سازمان بلکه هر جامعه ایست و در همه ماه‌های اخیر مدافعان سلامت این مهم را در تامین و ارتقای سلامت و حتی امنیت روانی و اجتماعی جامعه ایرانی به بهترین وجه ممکن به منصه ظهور رساندند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  اظهار امیدواری کرد این اقدامات جبران بخش کوچکی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان در ماه‌های اخیر باشد.

بیشتر بخوانید: افتتاح ۵۳ واحد بهداشتی و درمانی در استان‌های خوزستان و فارس با حضور وزیر بهداشت

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کادر درمان نظام سلامت وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کادر درمان نظام سلامت وزارت بهداشت وزارت بهداشت پرداخت حقوق نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد غلام نژاد گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان، تصمیم گرفته شد با نسخ کاغذی بیماران و با همان محاسبات مالی که به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت، به بیماران خدمات ارائه شود.

وی افزود: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.

غلام نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در مؤسسات طرف قرارداد، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، داروخانه و خصوصاً در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلاً به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.

غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روزهای آینده برطرف شود.

وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصاً از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه‌هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلاً تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سامانه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری *۱۶۶۶# هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

کد خبر 6081595 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • سازمان جهانی بهداشت اقدام عملیاتی برای رسیدن کمک‌های انسانی به غزه انجام دهد
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر