Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:11:07 GMT

فردوسی پور مجوز نود جدید را گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۶۹۷۲

فردوسی پور مجوز نود جدید را گرفت + عکس

آغاز جنگ فردوسی پور و میثاقی به زودی مجری سابق و تهیه کننده صدا و سیما پس از دو سال می‌خواهد با به صحنه اجرا برگردد

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه عادل فردوسی پور قصد دارد با ساختن برنامه‌ای جدید به عرصه و صحنه اجرا برگردد.

ظاهراً این خبرها شایعه نیست و بلکه واقعیت دارد، مجری سابق و تهیه فعلی صدا و سیما که با بی مهری از شبکه سه کنار گذاشته شده است، این روزها سخت خودش را وقف ساختن برنامه جدیدش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود برنامه جدید عادل، "نودِ نو" نام دارد. این برنامه ۱۵ قسمتی خواهد بود و مختص بررسی بازی‌های لیگ برتر است. طبق شنیده‌ها، تایم پخش این برنامه دوشنبه شب‌ها همزمان با فوتبال برتر محمد حسین میثاقی است‌.

عادل برای ساختن این مستند و برنامه ۱۵ قسمتی که در بستر فضای مجازی پخش خواهد شد، نیاز به مجوز سازمان صدا و سیما داشت که ظاهراً با عکسی که به دست خبرنگار ایمنا رسیده، نشان می‌دهد فردوسی پور مجوزهای لازم جهت ساخت این برنامه را به دست آورده است.

مطمئناً حضور چهره محبوبی مثل عادل فردوسی پور می‌تواند خبر خوبی برای مردم و طرفداران پر شمارش باشد و آنها را حسابی سر ذوق بیاورد، این درحالی است که این تهیه کننده قبلاً با ساخت آیتم‌ها و برنامه‌های مختلف در بستر فضای مجازی رکورد بیننده را شکسته بود.

تقابل عادل فردوسی پور و محمد حسین میثاقی می‌تواند جالب باشد، یکی در رسانه ملی و شبکه سه و دیگری در فضای مجازی برنامه‌هایشان را قرار است در یک تایم روی آنتن ببرند، و همین می‌تواند برای کسب بیننده بیشتر یک جنگ تمام عیار بین عادل-شبکه سه و میثاقی باشد.

کد خبر 443236

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور فردوسی پور برنامه نود برنامه جدید فردوسی پور برنامه 99 برنامه جدید عادل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • فیلم| هاشمی‌نسب: میثاقی به جای دخالت در تیم ما در برنامه‌ها از حقِ تیم‌ها دفاع کند
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور