Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، «میشل باشله» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز سه شنبه از مسکو خواست تا تحقیقات شفاف و مستقلی را درباره یافته‌های آلمان در خصوص مسمومیت «آلکسی ناوالنی» از منتقدان دولت روسیه به انجام رسانده و یا در این موضوع مشارکت کند. 

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در این باره ادعا کرد: شمار موارد مسمومیت و هدف قرار گرفتن شهروندان پیشین یا فعلی روسیه در داخل خاک این کشور یا خارج از آن طی دو دهه گذشته مایه نگرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که بیمارستان «شاریتی» واقع در برلین دیروز دوشنبه اعلام کرد که سلامتی «آلکسی ناوالنی» (از منتقدان دولت روسیه) بهبود یافته است. به گفته پزشکان این بیمارستان، بیمار از کما خارج شده و از تنفس مصنوعی نیز جدا شده است.

گفتی است، برلین پیشتر و بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی روسیه را در خصوص مسمومیت ادعائی ناوالنی با ماده ای شیمیائی مسئول دانسته بود؛ ادعائی که از سوی روسیه قویاً رد شد.

آلکسی ناوالنی چندی پیش بر اثر مسمومیت به کما رفت و همین امر موجب شده تا کشورهای غربی بهانه جدیدی را برای انتقاد از روسیه به دست آورده و هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه مسکو به راه بیندازند.

کد خبر 5019135

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان روسیه آلکسی ناوالنی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق لبنان فلسطین عربستان سعودی ترکیه روسیه ویروس کرونا دونالد ترامپ امانوئل ماکرون ایران مدیترانه شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابودی ۸ میلیون شغل در انگلیس توسط هوش مصنوعی

موسسه تحقیقات سیاست عمومی هشدار داد با سیاست فعلی دولت، حدود هشت میلیون انگلیسی در خطر از دست دادن شغل خود به هوش مصنوعی هستند.

به گزارش ایسنا، این اندیشکده در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، هشدار داد هوش مصنوعی در حال حاضر ۱۱ درصد از وظایف انجام شده توسط کارکنان انگلیسی را انجام می‌دهد و در صورت افزایش استفاده شرکت‌ها از این فناوری، این رقم می تواند به ۶۰ درصد برسد. مشاغل پاره وقت، رده پایین و پشتیبان مانند خدمات مشتری، بیشتر در معرض خطر حذف شدن هستند، اما مشاغل درآمد بالاتر هم به طور فزاینده ای تحت تاثیر استفاده از هوش مصنوعی، قرار خواهند گرفت.

این یافته‌ها، چالش‌های پیش روی دولت انگلیس را نشان می‌دهد که در تلاش برای استفاده فزاینده‌ از هوش مصنوعی برای رفع مشکل بهره‌وری است. شرکت‌ها در سراسر جهان از هوش مصنوعی برای افزایش کارایی استفاده می‌کنند، در حالی که وزیر خزانه‌داری انگلیس، از سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون پوندی (یک میلیارد دلاری) در فناوری و هوش مصنوعی برای افزایش تولید بخش عمومی خبر داده است.

دولت انگلیس در گزارشی که در نوامبر منتشر شد، اذعان کرد هوش مصنوعی  بر مشاغل در بخش مالی و بیمه تاثیر گذاشته است. دولت از مدارس و کارفرمایان خواست تا کارکنان را به مهارت‌هایی که برای سازگاری نیاز دارند، مجهز کنند.

با این حال، تحقیقات جداگانه ای از شبکه اجتماعی حرفه ای لینکیدن نشان داد انگلیس در زمینه مهارتهای هوش مصنوعی از کشورهایی نظیر هند، آمریکا، آلمان و کانادا، عقبتر است.

زنان و جوانان ممکن است بیشتر در معرض خطر بیکار شدن به دلیل بکارگیری هوش مصنوعی باشند. زنان به طور نامتناسبی در آن دسته از وظایفی که بیشتر تحت تاثیر این فناوری هستند به کار گرفته می‌شوند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، موسسه تحقیقات سیاست عمومی در گزارش خود اعلام کرد دولت باید یک استراتژی هوش مصنوعی صنعتی برای حمایت از انتقال شغل و توزیع دستاوردهای اتوماسیون در سراسر اقتصاد طراحی کند. توصیه ها شامل مشوق های مالی برای افزایش اشتغال، تغییرات نظارتی و حمایت از مشاغل سبز است که کمتر مستعد اتوماسیون هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمیته تحقیقات روسیه: تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • انگشت اتهام روسیه در حمله تروریستی اخیر به سوی اوکراین
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • نابودی ۸ میلیون شغل در انگلیس توسط هوش مصنوعی
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • آمریکا،انگلیس واوکراین در حمله تروریستی در نزدیکی مسکو دست داشتند
  • ۲ عضو جدید ناتو خواستار تحریم‌های بیشتر علیه روسیه شدند
  • شعار سال فقط مربوط به تولیدات اقتصادی نیست
  • جزئیات تازه از کروکوس؛ جنایت تروریست‌ها با اسلحه و بنزین در ۱۳ دقیقه