Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:51:05 GMT

تحریم‌ها علیه روسیه اثربخش نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۲۷۴

تحریم‌ها علیه روسیه اثربخش نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «پیتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان در سخنانی در خصوص اثربخشی تحریم ها علیه روسیه ابراز تردید کرد.

وزیر اقتصاد آلمان در در این باره گفت: هیچ موردی را سراغ ندارم که کشوری مانند روسیه با مشابه آن به واسطه تحریم ها در گذشته رفتار خود را تغییر داده باشد. اعمال تحریم و محدودیت احتمالا به تشدید سیاست منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همزمان اعمال تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل وضعیت «آلکسی ناوالنی» از منتقدان دولت این کشور را بعید ندانست.

این در حالیست که بیمارستان «شاریتی» واقع در برلین دیروز دوشنبه اعلام کرد که سلامتی «آلکسی ناوالنی» (از منتقدان دولت روسیه) بهبود یافته است. به گفته پزشکان این بیمارستان، بیمار از کما خارج شده و از تنفس مصنوعی نیز جدا شده است.

گفتی است، برلین پیشتر و بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی روسیه را در خصوص مسمومیت ادعائی ناوالنی با ماده ای شیمیائی مسئول دانسته بود؛ ادعائی که از سوی روسیه قویاً رد شد.

آلکسی ناوالنی چندی پیش بر اثر مسمومیت به کما رفت و همین امر موجب شده تا کشورهای غربی بهانه جدیدی را برای انتقاد از روسیه به دست آورده و هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه مسکو به راه بیندازند.

کد خبر 5019169

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان تحريم اقتصادي روسيه آلکسی ناوالنی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق لبنان فلسطین عربستان سعودی روسیه ترکیه ویروس کرونا دونالد ترامپ امانوئل ماکرون ایران مدیترانه شرقی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه