Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

افزایش شهریه متغیر دانشگاه آزاد

از این ترم دانشگاه آزاد با وجود عدم برگزاری کلاس ها به صورت حضوری شهریه متغیرش را بسیار افزایش داده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه هرینه های دانشگاه کم شده و هم اینکه وضعیت اقتصادی مردم فاجعه بار است چرا نزدیک به ۴۰ درصد افزایش در شهریه متغیر داشته .لطفا پیگیری کنید .ممنون .

احتکارکالا در سایت امرسان وگرانی سایت دیجی کالا

با سلام در شرایط کرونا ومشکلات معیشتی تا مرداد 99 به سایت امرسان یحچال bfn27dمراجعه یک قیمتی اعلام وکالا ناموجود ودرسایت دیجی کالا قیمت گرانتراز سایت 124 اعلام وسایت امرسان هم اکنون دوباره قیمت دیگر اعلام وکالا ناموجود چرا؟

اینترنت

مدتی هست که اینترنت ما در شهرستان کنگاور خیلی دچار اختلال شده واصلا کار نمی کنه مردم هزاران کار خود را با اینترنت انجام میدن وفصل پیش رو مدارس هست اگه فرزند مدرسه ای داشته باشیم چطوری باید با اینترنت تماس بگیره یا برنامه هارو دنبال کنه

اعتراض به شهریه دانشگاه آزاد علوم پزشکی

لطفا پیگیر شهریه دانشگاه آزاد باشید. با اینکه کلاس ها مجازی شده و کیفیت تدریس واقعا پایین اومده هیچگونه تغییری در کاهش شهریه های میلیونی دانشگاه آزاد نشده و به اعتراض دانشجو هیچ توجهی نمی کنن . دانشجو رو به عنوان یه دستگاه پول چاپ کن می بینن. مهم ترین بخش دروس ما کلاس های عملی هست . دانشگاه با سو استفاده از بیماری کرونا و ترس ما از بیماری ، کلاس های عملی رو اختیاری کرده . حتی حاضر نیستن یه تغییر در کلاس عملی ایجاد کنن و به جای دروس عملی دروس تئوری رو به ما بدن چون بیشتر درآمدشون از کلاس های عملی ماست . ازتون خواهشمندم ، تقاضا می کنم به عنوان نماینده چند هزار دانشجوی علوم پزشکی پیگیر این موضوع باشید

اینترنت روستا

سلام من در استان کرمانشاه شهرستان دالاهو  دهستان بیونج روستای سرتنگ زندگی می کنم این روستا حتی از کم سرعت ترین اینترنت هم برخوردار نیست مردم واقعا دارن رنج می برن مگه ما روستایی ها چه گناهی کردیم لطفا خواهش میکنم رسیدگی کنیدلطفا

وام ازدواج

وام ازواج از 10سال تا 50سال بایدباشد18تا 40سال به ضررمملکت است

کارگزاری سعدی(فارابی)

سلام و خسته نباشید خواهش می کنم ازتون گزارشی از نحوه پرداخت فروش سهام عدالت بگیرید

نتیجه بازنگری همسان سازی

لطفا پیگیری کنید نتیجه بازنگری همسان سازی بازنشستگان کارگری به کجا رسید قرار بود بزودی اعلام شودپس چی شد برج شش هم رو به پایان است

مشکل قطعی سایت دانشگاه آزاد

با سلام سایت اعلام نمرات دانشگاه ازاد بعد از امتحانات خرداد ماه قطع می باشد و دانشجویانی که می خواهند تسویه و مدرک خود را بگیرند نمی توانند و هر با تماس می گیریم قول تا پایان هفته می دهند ولی باز هم خبری نیست لطفا پیگیری نمایید تا مشکل فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد حل کردد

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دانشگاه آزاد کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها از پانزدهم اردیبهشت ماه است، ابراز داشت: والدین می‌بایست از این تاریخ با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه سایت http://my.medu.ir برای ثبت نام کلاس اولی‌ها منظور شده است، افزود: نحوه ثبت نام مراحل سختی ندارد و در این سامانه اینترنتی به راحتی قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه برای ثبت نام شرط خاصی نیز نیاز نیست، ابراز داشت: تنها شرط برای ثبت نام داشتن شش سال تمام برای کودکان است.

مرادی نسب در ادامه تصریح کرد: نحوه ثبت نام اینگونه خواهد بود که والدین پس از مراجعه به سایت مدرسه مورد نظر را انتخاب و مراحل را انجام می‌دهند.

وی افزود: والدین در صورت داشتن هرگونه سوال خاص به سایت یا آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش می‌توانند مراجعه کنند.

کد خبر 6085302

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد