Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، مقاومت را کارآمدترین و موثرترین گزینه برای مقابله با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

خبرگزاری میزان – اسماعیل هنیه در سخنانی ضمن تاکید بر این که جنبش حماس، گزینه مقاومت را انتخاب کرده است گفت که معتقدیم مقاومت موفق‌ترین و موثرترین و کارآمدترین گزینه برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین خاطر نشان کرد که حماس به جریان مقاومت گسترده در منطقه برای حفظ اصول امت در فلسطین تعلق دارد و با دشمن صهیونیستی ضمن تکیه به محور مستحکم مقاومت ادامه خواهد یافت.

وی به اقدام خائنانه حاکمان امارات علیه ملت فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: امارات هیچ توجیهی برای رفتن به سمت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی نداشت و این توافق تنها در راستای خدمت به ترامپ و نتانیاهو بوده است.

هنیه درباره وضعیت زندانیان فلسطینی در عربستان هم اظهار داشت متاسفانه تحولاتی از سوی عربستان سعودی در خصوص روابط با ما رخ داده و من خواهان آزادی فلسطینیان بازداشت شده در این کشور هستم.

بیشتر بخوانید: تحولات لبنان؛ دیدار هنیه و سید حسن نصرالله، معرفی کابینه جدید تا هفته آینده

رییس دفتر سیاسی حماس درباره سوریه هم گفت که ما به مدت ۱۰ سال در سوریه اقامت داشتیم و در آنجا ریاست جمهوری، دولت و ملت این کشور به طور کامل از جنبش حماس حمایت می‌کردند.

هنیه همچنین در ادامه افزود: حماس همچنان امیدوار است که سوریه به ثبات و انسجام برگردد، زیرا سوریه قدرتمند، به نفع ملت فلسطین و حامی آنهاست.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این سخنرانی درخصوص دیدار اخیر خود با دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این اولین دیدار من به عنوان رییس دفتر سیاسی جنبش حماس با جناب سید حسن نصرالله بود. در سایه تمام چالش‌ها، رهبران فلسطینی باید طرح ملی مبتنی بر مقاومت مردمی را اجرا کنند.

هنیه درباره لبنان هم گفت: ما در امور لبنان دخالت نمی‌کنیم و ملت لبنان به ویژه جریان مقاومت آن را دوست داریم و تاکید می‌کنیم که این ما هستیم که معادلات را پایه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسماعیل هنیه حماس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسماعیل هنیه حماس رییس دفتر سیاسی جنبش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود

به گزارش جماران؛ رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه گفت: جنبش حماس همانند جنبش آزادی‌بخش ملی است که قبل از تاسیس جمهوری ترکیه، آناتولی را از اشغال نجات داد.

رژیم اشغالگر در غزه و کرانه باختری اقدام به پاکسازی نژادی فلسطینیان می‌کند.

به دفاع از آرمان فلسطین ادامه می‌دهم و مادامی که زنده باشم، حتی اگر تنها هم باشم صدای فلسطینیان مظلوم خواهم بود.

حماس جنبشی تروریستی نیست، بلکه جنبش مقاومت برای آزادسازی سرزمین خود است.

به زودی میزبان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خواهم بود.

حجم ویدیو: 5.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید