Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد دو مقام سابق لبنان را به بهانه ارتباط با گروه حزب‌الله تحت تحریم قرار داده است.

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه اعلام کرد دو وزیر سابق دولت لبنان را به بهانه ارتباط با حزب‌الله تحت تحریم قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه «یوسف فنیانوس» و «علی حسن خلیل» را به ارائه کمک‌های مادی به حزب‌الله و فساد متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه روز سه‌شنبه خود مدعی شده که واشنگتن از مردم لبنان حمایت می‌کند. در این بیانیه آمده است: «این تحریم‌ها نشان می‌دهند چطور بعضی از سیاستمداران لبنان به ضرر مردم و نهادهای لبنان با حزب‌الله همدست شده‌اند. ایالات متحده از خواست مردم لبنان برای داشتن دولتی پاسخگو و عاری از فساد حمایت می‌کند.»

لینک کوتاه: asriran.com/00383P

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حزب الله آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمندگان حزب الله لبنان شامگاه جمعه حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام دادند.

پایگاه خبری العهد دقایقی پیش گزارش داد که حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان مقاومت عصر امروز (جمعه ۲۹ مارس)، محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک اشغالی «مطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که پایگاه صهیونیستی به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفته است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری پس از هدف قرار دادن مستقیم موضع صهیونیستی مطله از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «السماقه» در تپه‌های لبنانی اشغالی کفر شوبا خبر داد.

همزمان با حملات رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به مواضع نظامیان صهیونیستی در مرزهای جنوب لبنان، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی درباره قدرت نظامی حزب الله لبنان و اوضاع شهرک‌های شمال اشغالی گزارش داد که برخلاف شرایط جاری در جنوب لبنان، همچنان نصرالله دست برتر نظامی از ناحیه راهبردی دارد و همچنان ساکنان شهرک‌های اسرائیلی در شمال اراضی اشغالی حاضر به بازگشت به منازل خود از بیم حملات موشکی حزب الله نیستند.

همزمان منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

هم اکنون صدای آژیر خطر در منطقه «أفیریم» و «فسوطه» به صدا درآمده است.

با شروع عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، عملیات روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین را صورت داده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های عبری زبان نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6065109

دیگر خبرها

  • دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب الله لبنان
  • حملات امروز حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • آمریکا یک کانال تلگرامی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»