Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به برگزاری آزمون ارزیابی جامع نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در روز‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه امسال، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص برگزاری امتحان جامع نیمسال دوم اطلاعیه‌ای را صادر کرد:

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع دانشجویان واجد شرایط شرکت در آزمون جامع نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸‌ می‌رساند مطابق اطلاعیه‌های پیشین، ارزیابی جامع در روز‌های ۲۶، ۲۷و ۲۹ شهریور ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشکده محل تحصیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه دانشجویان مبتلا به بیماری کرونا و یا بیماری‌های زمینه‌ای حاد‌ باشند ضروری است جهت راهنمایی در خصوص ارسال مدارک خود، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۱۹ با شماره تماس ۴۸۳۹۲۲۹۱ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید

نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه آزاد اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علامه امتحانات جامع وزارت علوم جامع نیمسال دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم که بود؟
  • قاضی ای که طی‌الارض می‌کرد و مورد تایید امام خمینی بود
  • اعجوبه عرفان در قرن چهاردهم