Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:46:30 GMT

فرماندار:‌ تغییرات بنیادی در ورزش داراب رخ داده است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۹۶۹۱

فرماندار:‌ تغییرات بنیادی در ورزش داراب رخ داده است

علی مظفری در مصاحبه با ایرنا افزود: شاخص های مهمی در دستور کار فرمانداری ویژه داراب بوده که از مهمترین آنها ورزش و توسعه فضای ورزشی جوانان و همچنین نگاه ویژه به جایگاه خانواده علی الخصوص بانوان  این خطه بوده است که با این رویکرد سرانه عمرانی ورزش داراب از ۴۳ هزار مترمربع به  ۱۱۸ هزار مترمربع ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی به تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه ورزش داراب اشاره کرد و گفت:  از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان هزینه شده است.

مظفری احداث بیش از ۲۸ زمین چمن مصنوعی در ۳ سال گذشته در روستاهای داراب را یادآور شد و افزود: تعداد۱۲ زمین چمن مصنوعی در سه سال گذشته در  روستاهای داراب افتتاح شده است که شامل: جمسی، آبجهان، لایزنگان، فتح آباد، اسلام آباد عبدلی، ملک آباد، قلاتویه، مرز، شهرک غدیر، تل بارگاه، بختاجرد و تنگ کتویه است و تعداد ۱۶ روستا نیز تا پایان سال مالی مجهز به این نوع امکانات می شوند که شامل: قلعه بیابان، شهرک ولیعصر، جنت، داراب، قلعه نو فرگ، مروارید، یردانجیر و سیدالشهدا،  اعراب قنبری، علی آباد، حسین آباد، اعراب چگینی، شهرک فجر، کرسیا، نصروان، بیاده و هیربدان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان داراب ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان بابت رویکردش در داراب افزود: برای اولین بار در ورزش شهرستان از اعتبارات وزارت نفت برای احداث ۹ زمین چمن مصنوعی استفاده شده است که باید از وزارت نفت نیز قدردانی کرد.

معاون استاندار فارس در خصوص خانه‌های ورزش روستایی نیز گفت: از تعداد ۲۱ خانه ورزش روستایی سهمیه مصوب شهرستان تعداد ۸ خانه ورزش  در روستاهای طاهونه، نصیرآباد، شهنان، شهرک فجر، بختاجرد، شهرک غدیر ، بیاده و درنگانه افتتاح شده و در روستاهای زین آباد، شهرک ثارالله،  آبشیب، لایزنگان، ، بهروزآباد، ، قلعه نو، رستاق،  سنگ چارک، تیزآب، ، جمسی، شهرک ایثار، قلعه بیابان، رکن آباد با رویکرد توسعه ورزش بانوان به زودی احداث خواهد شد و امیدواریم با ایجاد این  فضاهای سرپوشیده ؛ بانوان نیز بتوانند با خیال راحت به ورزش بپردازند.

فرماندار ویژه داراب در ادامه سخنان خود به افتتاح  سالن های ورزشی در روستاهای داراب اشاره کرده و افزود: سالن روستای بانوج افتتاح شده و سالن های بازرگان، پاسخن، فدامی و احتمالا دهخیر سفلی در سالجاری افتتاح می شود و همچنین عملیات اجرایی ساخت سالن های روستاهای جونان، دولت آباد از اعتبارات ملی و روستاهای عطابخش، تیزآب، دنگان و مرز از اعتبارات ارزش افزوده استانی آغاز خواهد شد.
مظفری اعلام کرد با رویکرد حمایت از حوزه جوانان اولین خانه جوان استان فارس در این شهرستان احداث شد تا  فعالیت سازمان های مردم نهاد توسعه یابد.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه داراب گفت: با افزایش سه برابری سرانه ورزشی در این دولت امروز بیش از ۴۰ روستای شهرستان داراب دارای فضای ورزشی مناسب هستند و با تخصیص اعتبارات  ۶۷ میلیارد ریالی  پیش بینی شده در اعتبارات سال ۱۳۹۹ امیدواریم بتوانیم بیش از پیش به مردم این دیار خدمت کنیم.

وی از ورزشکاران، پیشکسوتان، متخصصین و استادان ورزشی داراب خواست نقشه راهی برای آینده ورزش داراب طراحی کنند و در اختیار فرمانداری ویژه داراب قرار دهند تا مدیریت شهرستان با برنامه ریزی بهتر و تخصیص اعتبارات ملی و استانی و همچنین شهرستانی شرایط بهتری برای ورزش و جوانان فراهم آورد.

شهرستان داراب فارس در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت نفت دولت تدبیر و امید اختصاصی ایرنا داراب وزارت ورزش و جوانان توسعه روستایی فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت دولت تدبیر و امید اختصاصی ایرنا داراب وزارت ورزش و جوانان توسعه روستایی فارس وزارت نفت دولت تدبیر و امید اختصاصی ایرنا داراب وزارت ورزش و جوانان توسعه روستایی فارس ورزش داراب ویژه داراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین