Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:25:27 GMT

جشن عاطفه ها در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۰۵۲۷

جشن عاطفه ها در قزوین برگزار می شود

حق گویان گفت: جشن عاطفه ها با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» در استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مهرعلی حق گویان» بیان کرد: یکی از نیازهای محرومان در حوزه تحصیل دانش آموزان است و اگر به این نیاز توجه شود یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم می شود چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، وی می تواند در جامعه نقش برجسته و موثری را ایفاء کرده و چرخه تداوم فقر در خانواده را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: جشن عاطفه ها که هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود، با توجه به محدودیت های کرونایی و مصادف شدن با ایام عزادای سالار شهیدان تحت عنوان شور عاطفه ها و با شعار «همدل می شویم برای مهربانی در مهر» برگزار می شود.

 

وی افزود: در جشن عاطفه های سال گذشته، مردم نیکوکار و نوعدوست استان قزوین بیش از 3 میلیارد و 760 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند و امیدواریم با افزایش کمک های مردمی درسال جاری بتوانیم به دانش آموزان نیازمند بیشتری خدمت رسانی کنیم.

 

حق گویان اظهارکرد: اگر چه به همت امدادگران کمیته امداد امام (ره) و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و سازمان دانش آموزی در سنوات اخیر اقدامات موثری در خصوص برگزاری جشن عاطفه ها صورت پذیرفته است ولی در سال جاری به دلیل تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا، اهمیت آموزش از راه دور و غیرحضوری و شرایط اقتصادی و تورم، ایجاد حرکتی جهادی با بهره گیری از تجربیات سال‌ های گذشته برای توسعه دامنه احسان و نیکوکاری و به منظور تأمین ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: با عنایت به شرایط حاکم و تغییر فرآیند آموزشی به منظور تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری انتظار داریم با دریافت کمک های نقدی بیشتر امکان خرید تجهیزات مربوطه برای دانش آموزان عزیز فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: از این رو تلاش می کنیم جذب کمک های غیرنقدی بیشتر به منظور رفع نیازهای آموزشی منطبق با فرآیند جدید (از راه دور) صورت پذیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: شور عاطفه ها از روز شنبه 22 شهریور تا 11 مهرماه برگزار می شود که علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت 6037991899645406 و کد مهربانی #1*028*8877* برای دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

 

حق گویان گفت: در استان قزوین 3 هزار و 500 دانش آموز داریم که بررسی های اولیه نشان می دهد یک هزار و 850 دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هموشمند دارند.

 

وی یادآورشد: پایگاه های نمادین جمع آوری کمک های مردمی با عنوان شور عاطفه ها روز پنج شنبه 27 شهریور ماه در سطح استان برپا می شود تا پذیرای هم استانی های عزیز و نیکوکار برای یاری رساندن به دانش آموزان نیازمند باشیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد قزوین دانش آموزان نیازمند جشن عاطفه ها برگزار می شود جشن عاطفه ها کمیته امداد استان قزوین دانش آموزان حق گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت