Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نانکلی رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد گفت: با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان همدان و شهرستان اسدآباد برای مشارکت در ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول در اسدآباد اعلام آمادگی کرده ایم و در این باره تاکنون پنج واحد در دست ساخت و تکمیل است، اما عملیات اجرایی پنج واحد نیز هنوز آغاز نشده و در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مناسب سازی معابر شهری برای تردد و زندگی آسان شهروندان دارای معلولیت، تأمین مسکن و اشتغال و خدمات توانبخشی از الویت کار‌های بهریستی این شهرستان است.
نانکلی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم نیاز مسکن و اشتغال مددجویان معلول را تأمین کنیم، گام مهمی در تأمین آسایش روحی آن‌ها برداشته ایم، بیان کرد: در سال‌های گذشته بخشی از نیاز‌های این گروه را تأمین کرده ایم، اما در شرایط کنونی با افزایش هزینه‌های ساخت قادر به تأمین این نیاز نیستیم.

رئیس بهزیستی شهرستان اسدآباد اظهار داشت:هم اکنون ۳۷۰۰ نفر توان یاب و ۲۲۰ نفر تحت حمایت و پوشش بهزیستی شهرستان قرار دارند و خدمات لازم را به این افراد ارائه می‌شود.
منبع ایسنا
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده های دو معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه تلویزیونی که به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است، هر روز ساعت ۱۶ پخش و در ساعات ۰۰ بامداد و ۰۸ روز بعد بازپخش می شود.

در مجموعه تلویزیونی «زندگی به شرط خنده»، بازیگرانی، چون حمید لولایی، علی صادق، یوسف تیموری، زنده یاد رضا داوودنژاد، بهنوش بختیاری، خشایار راد و سحر ولدبیگی ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: در خانه‌ای که صاحب آن خارج از کشور به سر می‌برد؛ افرادی زندگی می‌کنند که هر کدام برای خود مشکلات و آرزو‌هایی دارند. در این میان خشایار، پیرمرد سودجو و پول‌دوستی که وظیفه مراقبت از خانه را بر عهده دارد، در نبود صاحب‌خانه، آن را به گروه‌های مختلف فیلم‌برداری اجاره می‌دهد...

 

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • جشن واگذاری بیش از ۲ واحد مسکونی در استان سمنان
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال