Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یوسف‌پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: مجلس جمهوری اسلامی جزو قدرتمندترین مجالس دنیاست و اختیاراتی که قانونی اساسی به مجلس داده بالاست در واقع آن چیزی که حضرت امام خمینی (ره) در مورد مجلس فرمود، مجلس در راس امور است.

وی اظهارداشت: یک نماینده به تنهایی می تواند در مورد همه امور کشور تفحص کند حتی دستگاه های که زیر نظر رهبری هستند مورد تفحص قرار دهد این اهمیت کار این قوه را در کشور می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجلس بودجه را تصویب و قانون را در کشور تصویب می کند، افزود: به عنوان مثال کمیسیون اصل نود مجلس برای پشتیبانی از شکایت های مردمی یک قدرت بزرگی در مجلس شورای اسلامی است.

یوسف پور با اشاره به برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس می تواند در چهار سطح ملی، استانی ، شهرستانی و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد:  در سطح ملی و کشوری بحث بیکاری و گرانی، تورم و مشکلات معیشتی مردم باید در مجلس شورای اسلامی با قانون گذاری حل کرد که امر مهمی است.

این نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان لنجان گفت: در سطح استانی و شهرستان لنجان در زمان حاضر آلودگی هوا جزو بزرگترین مشکل فراروی منطقه است و این معضل شهر اصفهان، لنجان و شهرهای اطراف باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا سلامت مردم را به خطر انداخته و اقتصاد کشور را زیرو رو کرده است، تصریح کرد: این معضل به اقتصاد منطقه هم لطمه زده است که برآیندها مبین این است که در زمان حاضر شماری از مردم اصفهان و نجف آباد به استان های شمالی مهاجرت می کنند.

وی همچنین موضوع مهاجرت به فولادشهر و اصفهان اشاره کرد و افزود: مهاجرت بی رویه به شدت اطراف شهر اصفهان و فولادشهر را فرا گرفته و سالی شاید ۱۰ هزار نفر در فولادشهر و ۵۰ هزار نفر اطراف شهر اصفهان ساکن می شوند.

وی با بیان اینکه این مشکل راه حل دارد و باید برطرف شود، گفت: برای جلوگیری از مهاجرت در کشورهای دیگر راه حل های کوتاه مدت و دراز مدت جواب داده است ما باید این مهاجرت های داخلی را متوقف کنیم.

یوسف پور موضوع کمبود آب را از دیگر مشکلات شهرستان لنجان و اصفهان برشمرد و گفت: متاسفانه در این مورد خیلی افراد به اختلاف بین دو استان همجوار اصفهان و چهارمحال بختیاری در این مورد دامن می زنند بنابراین باید این موضوع را  برطرف کرد.

وی تصریح کرد: همان طور که رهبری فرمودند در فضای کارشناسی این مشکل حل شود و به هیچ وجه بحث اختلاف آب ۲ استان را در محافل عمومی و تربیون های عمومی کشیده نشود.

وی با اشاره به موضوع توسعه پایدار یادآور شد: باید در موضوع توسعه الزامات زیست محیطی رعایت شود تا به محیط زیست کشور و استان لطمه وارد نشود.

یوسف پور همچنین  با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: در زمان حاضر مترو اصفهان به لنجان چند سال است متوقف شد و با ملاقاتی که با وزیر راه و شهر سازی داشتیم در این مورد صحبت شد که هر چه زودتر مشکلات آن برطرف شود.

وی بیکاری ، استقرار نداشتن دادگاه، پاسگاه و ادارات دولتی در فولادشهر با ۱۳۰هزار نفر جمعیت و موضوع سایت حمل و نقل ، سایت IT و طرح جامع شهری زرین شهر را از دیگر مشکلات مهم و کاربردی این شهرستان  برشمرد و تاکید کرد: این مشکلات و نیازهای منطقه با  راه حل های علمی و علمی رفع می شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر فولادشهر با ۱۳۰ هزار نفر جمعیت خودش بخش است و با توجه به قانون فعلی تقسیمات کشوری که می گوید هر شهرستانی چند بخش دارد نمی شود به شهرستان تبدیل کرد، گفت: در این مورد باید در مجلس شورای اسلامی قانون ویژه تصویب شود که این کار صورت پذیرد.

یوسف پور مسائل اوقافی شهر ورنامخواست، مشکل فاضلاب چرمهین و باغبهادارن و مشکل آلودگی چمگردان به دلیل نزدیکی به ذوب آهن، نداشتن بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان لنجان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت را از دیگر معضلات و مشکلاتی ذکر کرد که باید برای رفع  آن تلاش وافر کرد.

وی مباحث معشیتی و اقتصادی ، حل مشکلات و مطالبات مردم را از اولویت های کاری اش برشمرد و یادآور شد: در این زمینه تلاش خود را خواهم کرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و پیامدهای آن در جامعه تصریح کرد :  مردم برای اینکه در سرنوشت خود سهیم باشند باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند تا به هر کسی که لایقش است رای دهند.

استان اصفهان ۱۵ حوزه انتخابیه و در مجلس شورای اسلامی ۲۰ نماینده دارد.

بنابر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور در حوزه انتخابیه لنجان، علی یوسف پور(۹۵۲۱ رای) و حسین رجایی ریزی (۸۶۳۸ رای) به مرحله دوم راه یافتند.

دومین مرحله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها علی یوسف پور اختصاصی ایرنا انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان لنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان لنجان اختصاصی ایرنا انتخابات مجلس شورای اسلامی اصفهان لنجان مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان حوزه انتخابیه هزار نفر یوسف پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در آیین افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت شهر فولاد شهر گفت: در شهرستان لنجان بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی مشغول فعالیت هستند که یک سوم آن در فولادشهر هستند.


جواد محمدی فشارکی افزود: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته یکی از نیاز‌های بخش فولادشهر به دلیل استقرار بخش قابلی توجهی از بازاریان در فولادشهر استقرار دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت بود و با توجه دغدغه هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان لنجان شاهد استقرار و راه اندازی این دفتر بودیم.


وی گفت: سال گذشته بیش از ۲۴۰ هزار بازرسی در استان اصفهان انجام شده که از این میزان بیش از ۱۱ هزار بازرسی به شهرستان لنجان اختصاص دارد که این مهم به همت بازرسان و حمایت اتاق اصناف این شهرستان بوده است.

دیگر خبرها

  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم