Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، علی نبیان در نشست پایش طرح اقدام ملی مسکن بصورت ویدیو کنفرانس افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در راستای پیشرفت فیزیکی و اتمام تمامی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن تا پایان زمان دولت دوازدهم پیگیری و تاکید ویژه دارد.

وی اظهار داشت: عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن قابل قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۳۰ هکتار زمین اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کرمان تامین و اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان نیز در این نشست گفت: از تاریخ یکم مهرماه سال ۹۷ تاکنون مراحل ساخت چهار هزار و ۵۰۷ واحد مسکونی انجام شده که از این میزان ۵۰۰ واحد توسط مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد و ۵۴۰ واحد هم در قالب طرح اقدام ملی  آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است که در آینده ای نزدیک توسط رییس جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد. 

علی حاجی‌زاده از تامین و اختصاص ۲۳۰ هکتار اراضی برای احداث طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان خبرداد و عنوان کرد: ۴۷ هکتار آن در سامانه ثبت شده و مابقی درحال تکمیل پرونده و ثبت در سامانه هستند.

وی با اشاره به وجود ۳۳ هزار نفر متقاضی در استان کرمان و ثبت نام آنان طی سه مرحله افزود: ۱۳ هزار نفر واجد شرایط بودند که چهار هزار و ۶۰۰ نفر تا به امروز افتتاح حساب کرده‌اند.

حاجی زاده خوستار رفع ناهماهنگی در استعلامات فرم ج شد و تصریح کرد: نزدیک به ۱۳ هزار نفرمتقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به‌علت اختلاف نتایج استعلام فرم ج کماکان منتظر هستند که امیدوارم هرچه سریعتر این اختلاف رفع و شاهد افتتاح حساب و واریز وجه اولیه متقاضیان باشیم.

وی بیان داشت: اجرای بخش زیادی از طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به‌صورت واگذاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عملیاتی می‌شود.

در زمستان سال ۱۳۹۸ بود که طرح ملی مسکن یا «طرح اقدام ملی تامین مسکن» مطرح شد تا به رفع یکی از معضلات اصلی خانواده های کم درآمد کمک شود. طرح ملی مسکن شامل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی می شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

اوایل شهریورماه ۱۳۹۸، ثبت ‌نام طرح ملی مسکن از استان کرمان کلید خورد و از هجدهم آبان همان سال نیز دور دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۰ استان دیگر آغاز شد و در اولین گام در سیستان و بلوچستان، قم، خراسان ‌شمالی و خراسان ‌جنوبی نام ‌نویسی شروع شد.

دومین گام، مربوط به کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان بود و در سومین گام نیز نام ‌نویسی از اهالی چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد به عمل آمد و نهایتا امکان ثبت نام تهرانی ها در این طرح فراهم شد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن کرمان توسعه ایران وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن استان کرمان راه و شهرسازی طرح ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه نخستین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی‌ربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش‌محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد نتیجه‌بخش تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر متولی ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم