Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیمور باقری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سه هزار و ۲۳۳ فقره کارت سلامت رانندگان ناوگان حمل و نقل باری در این مدت در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲ هزار و ۴۳ فقره رشد ۵۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: هم‌اینک چهار مرکز تخصصی طب کار در سیستان و بلوچستان جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر زیر نظر این اداره‌کل مشغول به فعالیت هستند که در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قندخون و چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به الزامی بودن داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای در بخش حمل و نقل جاده‌ای، اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور محسوب می‌شود.

وی تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای بار سیستان و بلوچستان را ۶ هزار و ۶۶۰ دستگاه عنوان کرد و افزود: هم‌اینک ۹ هزار و ۱۴۸  راننده استان در حوزه بار به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعد ظهر سه‌شنبه تا شب پنجشنبه 4 تا 6 اردیبهشت‌ماه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تندباد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود. همچنین از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان