Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@06:17:37 GMT

واکنش ترامپ به استعفای ماموران پلیس نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۱۹۰

ساعت 24-رئیس‌جمهوری آمریکا گفت، استعفای نیروهای پلیس در شهر روچستر ایالات نیویورک بدین معناست که مقام‌های این ایالت نمی‌دانند که باید چه کاری انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: رئیس پلیس و بیشتر نیروهای پلیس در روچستر ایالت نیویورک استعفا داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار دموکرات آنجا و البته فرماندارش اندرو کومو هیچ ایده‌ای ندارند که چه کار کنند. ایالت نیویورک در آشوب به سر می‌برد؛ پول نیست، مالیات و جرایم بالاست و همه این را حس می‌کنند. در سوم نوامبر، ما می‌توانیم این وضعیت را درست کنیم!

لاولی وارن، شهردار روچستر در جریان نشست روز سه‌شنبه شورای شهر گفت، کارکنان فرماندهی اداره پلیس روچستر در بحبوحه اعتراضات به مرگ ماه مارس دنیل پرود، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی در بازداشت پلیس کناره‌گیری کردند. این شهردار دموکرات همچنین گفت، انتظار می‌رود استعفاهای بیشتری در اداره پلیس روچستر در آینده رخ دهد.

هفته گذشته اداره پلیس روچستر تصاویری از دوربین بدنی پلیس که برای ۳۰ مارس بود و نشان می‌داد افسران در حال بازداشت دنیل پرود هستند که شب به شکل برهنه در داخل خیابان‌ها می‌دود، منتشر کرد. خانواده پرود در تماس با فوریت‌های پلیس گفته بودند که او وضعیت ثبات روانی ندارد.

این تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد که دنیل پرود از دستورات افسران تبعیت کرده اما شروع به فریاد زدن می‌کند و به محض اینکه دستبند به او زده می‌شود، آب دهان پرتاب می‌کند. افسران کیسه‌ای بر سر او می‌کشند و پرود را روی زمین می‌خوابانند. این مرد سیاه‌پوست استفراغ می‌کند و بعد از حدود دو دقیقه بی‌جان می‌شود. به گفته خانواده پرود، او بر اثر خفگی جان داد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خودسوزی شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه ترامپ
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • انتصاب معاون اول قوه قضاییه پس از استعفای مصدق
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم