Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و کارگری شهرستان های عسلویه، دیر، کنگان و جم با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلسه بررسی مشکلات و مباحث کارگری، اجتماعی و اقتصادی شهرستانهای عسلویه، جم، کنگان و دیر با حضور فرمانداران شهرستانهای مذکور، معاون و مدیران ذیربط استانداری و دستگاههای مرتبط استانی و شهرستانی و مدیران شعب بانک استان بوشهر، عصر روز سه شنبه، به ریاست دین پرست معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آخرین وضعیت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی شهرستانهای جنوب استان ، وضعیت منابع و مصارف بانک های دولتی‌ و خصوصی استان، رسیدگی به مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی ، مشکلات مربوط به ورود کالا توسط ملوانان شناورهای با ظرفیت کمتر از پانصد تن، مشکلات آلایندگی ناشی از فعالیت واحدهای صنعتی ، آخرین وضعیت واحدهای تملک شده از سوی ‌شبکه بانکی، روند اجرای اولویت‌های ۳۰ گانه اقتصادی وزارت کشور در سطح استان بوشهر و نحوه اجرای تکالیف هفتگانه فرمانداران شهرستانهای جنوب استان در حوزه اقتصادی، از مهم‌ترین مباحث‌ مطروحه در این جلسه بود.

همچنین در ادامه سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به استانهای بوشهر و فارس، دین پرست برای بررسی روند اجرای مصوبات دو شهرستان مهر و لامرد در سند پیشران توسعه استان فارس، صبح امروز وارد این استان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بابک دین پرست استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه