Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان مهاباد گفت: گشت زنی‌های مستمر در حوزه منابع طبیعی برای کاهش صدمات احتمالی به اراضی ملی در این شهرستان در حال انجام است.

او افزود: بازدید از پارک آبخیز حاشیه سد و انجمن‌های زیست محیطی و بررسی مشکلات مربوط به اسکله پمپاژ، عزیمت به پاسگاه منگور شرقی و تحویل ۲ فقره پرونده تخریب عزیمت به روستای آفان و بررسی ۲ فقره گزارش قطع درختان و تهیه مستندات و دعوت از متخلفین برای ادای اظهارات، بررسی گزارش در روستای رفته و کامم و خاتون استی مبنی بر احداث جاده و قطع درختان در مراتع ملی و دعوت از متخلفان برای تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی از جمله اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان منابع طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتو با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های طبیعی وظیفه اصلی منابع طبیعی است، اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی، درمراتع از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ و یا شماره تماس ۴_۴۲۲۲۹۹۲۳ یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان را به منظور حفاظت از منابع طبیعی در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی محیط زیست پوشش گیاهی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور