Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:17:55 GMT

خرید بایرن مونیخ نیامده مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۳۱۹۰۱

خرید بایرن مونیخ نیامده مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرنی ها در ابتدای تمرینات آماده سازی خویش برای فصل جدید خبری بد گرفتند. قهرمان اروپا و بوندس لیگا که به اعضایش 2 هفته استراحت داد، از روز گذشته به طور جدی آماده سازی برای فصل جدید را آغاز کرد.

 در نخستین سری از تمرینات، «تانگوی کواسی» که چندین هفته قبل از پاری سن ژرمن جذب شد، صدمه دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع فرانسوی  دچار مصدومیتی از ناحیه عضله شد. روزنامه بیلد نوشت مدافع 18 ساله حدود 6 هفته مجبور است که تمرین نکند و با مداوا دوره نقاهت را پشت سرگذارد.

کواسی در فصل قبل در 13 بازی برای تیمش به میدان رفت که 3 گل زد و یک پاس گل داد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال اروپا بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش

دریافت 4 MB کد خبر 6081588

دیگر خبرها