Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان نیروی انتظامی، سپاه، دادستانی و شهرداری با حضور در محله کم‌برخوردار مولوی و هرندی پیگیر حل معضلات و مشکلات این منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح امروز در راستای ساماندهی معتادان متجاهر و شناسایی خانه‌های پلاک قرمز  بازدید میدانی مسئولان پلیس تهران بزرگ به همراه دادستان تهران و معاونین شهرداری از محله مولوی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران، هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)، علی القاصی‌مهر دادستان تهران،  جوادی یگانه معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ حضور داشتند و از بافت فرسوده و محل تجمع معتادان متجاهر بازدید کردند.

در این بازدید دادستان تهران بزرگ با اهالی محله مولوی، شوش و هرندی دیدار کرد و از مشکلات این محله باخبر شد، در این بازدید مقرر شد هرچه سریعتر به مشکلات این محله رسیدگی شود.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: القاصی مهر سردار یزدی سردار رحیمی مولوی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند

فرماندار شهرستان بیرجند با تأکید بر مردمی‌سازی اقتصاد گفت: اقتصاد به مردم سپرده شود و دولت وظیفه نظارت بر آن را داشته باشد. مردم باید اقدامات دستگاه‌ها را در سفره خود لمس و درک کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اعضای شورای رفاه شهرستان بیرجند امروز ضمن دیدار با علی فاضلی‌فرد فرماندار بیرجند و تبریک عید باستانی نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان به ارائه گزارشی در زمینه اقدامات دستگاه‌های مربوطه پرداختند.

محمد کسایی مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بیرجند در این دیدار به ارائه گزارشی عملکردی از سال 1402 در مورد عملکرد اداره کار و رفاه اجتماعی و همچنین شورای رفاه پرداخت.

فرماندار شهرستان بیرجند نیز ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار دلها ماه مبارک رمضان از پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده شورا رفاه شهرستان در حوزه اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی تقدیر و تشکر کرد.

علی فاضلی‌فرد با بیان شعار سال 1403 گفت: در 15 سال اخیر تمام تمرکز حضرت آقا مباحث اقتصادی بوده که امسال ویژگی متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد اولا تاکید ایشان در حوزه تولید و از طرفی هم مشارکت مردم یعنی به طور مستقیم معیشت و سفره مردم این ویژگی شعار امسال است که مردم، اقدامات دستگاه‌ها را در سفره خود لمس و درک کنند و از طرفی تاکید ایشان مبنی بر مردمی سازی اقتصاد بوده به طوری که اقتصاد به مردم سپرده شود و دولت وظیفه نظارت بر آن را داشته باشد.

وی افزود: سال 1402 سالی پر تلاطم بود ولی علیرغم همه مشکلات وزارت کار و رفاه اجتماعی به خوبی توانست اشتغال تکلیفی خود را انجام دهد و همچنین توانست بسیاری از واحدهای در حال ورشکستگی، واحدهای در حال پسرفت، واحدهای راکد و... را باحمایت به چرخه برگشت و مشکلات کارگری را برطرف کنند، این اقدامات در شرایطی به وجود آمد که کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه غرب بود.

در این دیدار با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به موضوعاتی چون ایجاد اشتغال, جذب کامل تسهیلات تبصره 16 و 18, افزایش جامعه هدف تامین اجتماعی و ارائه خدمات مطلوب مورد تاکید قرار گرفت.

همه دستگاه‌ها باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشند

همچنین در ادامه دیدارهای نوروزی فرماندار بیرجند، حسینی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند به همراه همکاران خود با ایشان دیدار و پیرامون خدمت رسانی به جامعه ایثارگری این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

فاضلی‌فرد ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز و بهار طبیعت و همچنین قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، باید در اولویت و سرلوحه تمامی مسئولان قرار گیرد.

وفرماندار شهرستان بیرجند گفت: خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر یک تکلیف و رسالتی بزرگ بر دوش همه است و همه دستگاه‌ها باید پاسخگوی مشکلات جامعه ایثارگری باشند و برای ارائه خدمت به این قشر معزز از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رضا حسینی‌مقدم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند نیز در این جلسه نکاتی را پیرامون اشتغال جامعه ایثارگری، بهسازی و ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهرستان و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد. همچنین از خدمات و تلاش‌های فرماندار شهرستان بیرجند بابت پیگیری مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • خیابان‌های صالح شهر آسفالت می‌شوند
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • افزایش تعاملات دادستانی و شهرداری با رویکرد حل مشکلات مردم
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسئولان باشد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • لزوم اجرای کامل برنامه های ابلاغی دادستانی کل کشور
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان